Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگامی که شما با دریافت مشاوره‌های لازم و همچنین صرف بودجه مناسب یک سیستم دوربین مدار بسته مناسب جهت مکان مورد نظرتان انتخاب مینمایید نوبت به مرحله بعد یعنی نصب دوربین مدار بسته میرسد.

به گزارش گروه بازرگانی دانشجو، هنگامی که شما با دریافت مشاوره‌های لازم و همچنین صرف بودجه مناسب یک سیستم دوربین مدار بسته مناسب جهت مکان مورد نظرتان انتخاب مینمایید نوبت به مرحله بعد یعنی نصب دوربین مدار بسته میرسد، باید توجه داشته باشید که اینکه شما بهترین دوربین مدار بسته را انتخاب کنید مهم است، اما باید نصب این دوربین به درستی صورت پذیرد تا بهترین کیفیت را در امنیت کامل به شما رارئه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله متخصصین الکامپ با توجه به سابقه ۱۵ ساله در فروش دوربین مدار بسته نکات کلیدی در نصب مناسب و کابل کشی درست یک سیستم مدار بسته را توضیح خواهند داد تا شما بتوانید به درستی بر روی انجام پروژه نصب دوربین مدار بسته نظارت داشته باشید.

نحوه کابل کشی دوربین مداربسته
نحوه کابل کشی سیستم دوربین مداربسته مهم‌ترین بخش پروسه‌ی نصب و راه اندازی سیستم امنیتی است. شیوه و نوع کابل کشی بر کیفیت تصویر خروجی دوربین مداربسته موثر است؛ لذا، انتخاب مسیر استاندارد و کوتاه برای سیم کشی سیستم امنیتی به منظور بالا بردن کیفیت تصاویر امری ضروری است.
آنچه در سیم کشی دوربین مداربسته باید بدانیم:
مهم‌ترین موارد مورد توجه نصاب حرفه‌ای در سیم کشی دوربین مدار بسته شامل موارد زیر است که هر نصاب باید به آن توجه نمایید.
• انتخاب کوتاه‌ترین مسیر
• مسیری هموار و عاری از پیچ و خم غیر ضروری
• فاصله مناسب از کابل‌های با جریان برق بالا
• استفاده از داکت پلاستیکی یا فلزی در سیم کشی روکار
• استفاده از لوله‌های با کیفیت از جنس پلاستیک عالی
• استفاده از لوله‌های فلکسی در مسیر‌هایی که ممکن است کابل در معرض آسیب خارجی باشد
• شانه کردن سیم‌ها هنگام سیم کشی به منظور جلوگیری از پیچ و تاب
• استفاده از بست برای جلوگیری از رها شدگی سیم‌ها
در کابل کشی سیستم امنیتی از چه کابلی استفاده کنیم؟
مرغوبیت جنس کابل تاثیر مستقیم در پوشش دهی فاصله تصویر برداری دوربین بدون افت سیگنال دارد، بنابراین، انتخاب نوع مرغوب کابل توصیه کارشناسان شرکت الکامپ به کاربران سیستم‌های نظارتی می‌باشد.
در نصب دوربین‌های مداربسته آنالوگ از کابل‌های RG استفاده میشود. کابل RG ۵۹ برای متراژ‌های کم تا ۳۰۰ متر درنصب دوربین‌های آنالوگ مناسب است. این نوع کابل کواکسیال در متراژ بالاتر افت سیگنال دارد.
رعایت استاندارد در کابل کشی دوربین مداربسته تاثیر مستقیم بر وضوح تصویربرداری و خروجی تصویر سیستم امنیتی دارد، بنابراین، کاربران محترم سیستم‌های نظارتی با توجه به نیاز نظارتی خود بهتر است از انواع مرغوب کابل با توجه به نوع سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال دوربین مداربسته استفاده نمایند.
همچنین، استفاده از کابل مناسب با توجه به میزان نور در هنگام روز و نیز در حالت دید درشب تاثیر بسیاری بر کیفیت تصویر خروجی و حتی قطع تصویربرداری دارد.

اهمیت مهندسی نصب در بهبود کیفیت تصویر خروجی دوربین مداربسته به چه میزان است؟
مهندسی نصب یک سیستم نظارتی به اندازه انتخاب دوربین مداربسته اهمیت دارد چرا که اگر شما از معروفترین برند‌های جهانی در تامین نیاز نظارتی خود با کابل کشی غیر اصولی و بدون کارشناسی و سهل انگارانه استفاده نمایید کیفیت مناسبی در تصاویر خروجی دریافت نخواهید کرد.
بنابراین، بدون در نطر گرفتن نوع و مدل سیستم امنیتی، یک کابل کشی قوی و موثر میتواند کیفیت تصویر مناسبی ارائه نماید.
خدمات کابل کشی مهمترین مرحله در نصب و راه اندازی سیستم امنیتی است. پایه و اساس راه اندازی سیستم امنیتی بر بستر کابل کشی پایه ریزی میشود و کار حرفه‌ای از ابتدای راه اندازی سیستم امنیتی به صورت یکپارچه و با توجه به نوع سیستم آنالوگ و شبکه انتخابی کاربر تمامی جوانب کار را دربر میگیرد. نوع تجهیزات جانبی، کیفیت کابل متناسب با نوع سیگنال‌ها و نیز متراژ مورد نظر، شبکه کامپیوتری، مانیتور، دوربین مداربسته، داکت کشی، راه اندازی سرور، سیم کشی شبکه و ... را شامل میشود.
در نهایت توصیه اکید متخصصین در حوزه دوربین مدار بسته بر این است که بهترین انتخاب در بین شرکت‌های مشغول در این حوزه، شرکت‌هایی هستند که علاوه بر مشاوره و فروش کار نصب و پشتیبانی را به طور کامل توسط کارشناسان خود شرکت انجام میدهند و بدین صورت پروژه بصورت یکپارچه انجام خواهد شد.
جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ (الکترو امن پاد) فقط کافیست با شماره‌های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره‌مند شوید، الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم‌های امنیتی با سابقه‌ای ۱۵ ساله و بیش از ۳۰۰۰ پروژه موفق.
شماره‌های تماس: ۸۸۵۱۷۹۰۰ و ۸۸۵۱۹۲۰۰

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دوربین دوربین مدار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران