Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:26:12 GMT

سفر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی به عُمان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۸۴۳۱

وبگاه «النشره» به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد «اسرائیل کاتس» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به عُمان می‌رود تا طرح احداث راه‌آهن میان فلسطین اشغالی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را ارائه کند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیست چهارم آبانماه به عمان رفت و با «قابوس بن سعید» سلطان این کشور دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندکی پس از دیدار مذکور، «یوسف بن علوی» وزیر خارجه عمان در کنفرانس امنیتی منامه اعلام کرد «اسرائیل» کشوری موجود در منطقه است و زمان تعامل با آن فرا رسیده است.

اسرائیل کاتس در آذرماه سال گذشته (1396) در مصاحبه با روزنامه سعودی «ایلاف» از احداث راه آهن «حیفا-خلیج فارس» برای دور زدن تنگه هرمز و باب المندب خبر داده بود.

وی گفته بود هدف این طرح اتصال راه آهن فلسطین اشغالی به اردن، عربستان و کشورهای عربی خلیج فارس است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین حاشیه خلیج فارس عمان وزیر خارجه مصاحبه راه آهن تنگه هرمز باب المندب عربستان خلیج فارس تنگه هرمز حاشیه خلیج فارس خلیج فارس رژیم صهیونیستی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: سال گذشته با همت متخصصین کشور و بادانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.

کد خبر 6092369 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • یک سند تاریخی از نقش صهیونیست ها در تحریف نام «خلیج فارس» + عکس
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد