Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از روز یکشنبه 13 آبان ماه آغاز و تا پنج شنبه 17 آبان ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری ادامه دارد با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین خوشی خوانساری و مرثیه سرائی حاج محمد رضا غلامرضازاده در شب اول و دوم و حاج سید محمد جوادی در شب سوم و حاج محسن عرب خالقی در شب چهارم و پنجم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در روز شهادت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی علیهما السلام مصادف با چهارشنبه 16 آبان ماه به همین مناسبت از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ ری، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی به ایراد سخنرانی و حاج مرتضی طاهری به قرائت زیارتنامه و حاج علی مهدوی نژاد به مرثیه سرایی می پردازد.

همچنین 17 آبان ماه در روز شهادت امام رضا(ع) نیز ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین عظیمی و قرائت زیارتنامه توسط حاج احمد زین العابدین فرد و مرثیه سرایی با نوای حاج حمید رمضانپور از ساعت 11 صبح در مصلای بزرگ آستان مقدس برگزار می شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: 13 آبان راهپیمایی 13 آبان اربعین حسینی اربعین ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی اردبیل پیاده روی اربعین استکبار ستیزی وزیر آموزش و پرورش شهادت پیامبر اکرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود