Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: اجرای 'طرح خادم یاری' که در قالب آن خادمان بارگاه منور رضوی دارای تخصص در رشته های علوم پزشکی می توانند در پایگاه اهدای خون خدمت کنند در سطح این استان آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین ، دکتر حمیدرضا اسلامی روز یکشنبه  افزود: این اقدام به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در پایگاههای اهدای خون خراسان رضوی با همکاری معاونت درمان و بنیاد سلامت آستان قدس رضوی و معاونت درمان سپاه امام رضا(ع) صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون گروهی خادم یار با فراگیری آموزشهای لازم در پایگاه اهدای خون ثامن مستقر در جنب حرم مطهر رضوی فعالیت خود را آغاز کرده اند. تمامی خادمان دارای تخصص و واجد شرایط می توانند برای خدمت در پایگاههای اهدای خون با توجه به کمبود نیروی انسانی ثبت نام کنند.
11 پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی فعالند که از این تعداد پایگاههای امام رضا(ع)، امید، کریمی، ثامن، میلاد و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهرهای نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و گناباد استقرار دارند. شهرهای تربت‌ جام، خواف، درگز و کاشمر نیز دارای مراکز خونگیری هستند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انتقال خون پایگاه انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • تا پرتاب ماهوار از پایگاه فضایی چابهار وقت زیادی باقی نمانده
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء