Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پی حضور گسترده مردم استان مرکزی در راهپیمایی‌ها وتجمعات ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان با صدور بیانیه از این حضور هوشمندانه قدردانی و تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان امسال، حاوی پیام تاریخی ملت شجاع، استکبار ستیز و عاشورایی ایران به استکبار و مصداق اتم و سردمدار آن، آمریکای جنایتکار در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت، کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

خلق حماسۀ عاشورایی و حسینی دیگر، در مراسم تجمع بزرگ ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان توسط ملت بزرگ ایران اسلامی و طنین فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پاسخی به دعوت تاریخی هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) بود که پایه‌های کاخ استکبار جهان را بار دیگر لرزاند

فریاد‌های طوفنده مرگ بر آمریکا ایران اسلامی، ترجمان امروزی پیام راهبردی و جاودانه هیهات منا الذله حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، از خلق حماسه شکوه و عظمت اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه استان مرکزی به خصوص علما و روحانیون، دانشجویان و دانش آموزان، اساتید و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران، بسیجیان، کارگران و کارمندان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، صدا و سیما، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نیرو‌های نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر نموده و قدوم پر مهر مردم مومن و انقلابی را برای حضور گسترده و پر شور در مراسم یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ارج می‌نهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی

انتهای پیام/ج

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در پی حضور گسترده مردم در مراسم ۱۳ ابان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 13آبان97 مناسبتهای مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن

برند اکسید با حضور در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴، نوآوری‌ها و چشم‌انداز استراتژیک خود در زمینه خودروهای لوکس را به نمایش گذاشت.

تهران-ایسنا- این رویداد، نقطه شروعی برای مجموعه فعالیت‌های کلیدی اکسید از جمله رونمایی از محصولات جدید، نمایش مدل‌های سازگار با محیط زیست و ترسیم چشم‌اندازی روشن برای آینده این برند خواهد بود.
چری از اکسید ای ۰۸ خود رونمایی کرد. این ام‌پی‌وی (MPV) با سیستم انرژی جدید، تمام الکتریکی است که در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد .
 



اکسید در حال حاضر هم در چین و هم در بازارهای خارج از کشور به فروش می‌رسد و یک برند رده بالای چری محسوب می‌شود. این محدوده به خودی خود کاملاً گیج کننده است و به دو سری تقسیم می‌شود: برند اصلی اکسید که شامل آی‌سی‌ای ICE)) و آر ای‌ای‌وی REEV)) یا خودروی برقی با برد گسترده است و سری دیگری اکسید آتلانتیکس که شامل هر دو نسخه کاملا برقی و نسخه‌های برد گسترده است.
قیمت ها احتمالاً از حدود ۲۵۰,۰۰۰ یوان (۳۴,۵۵۰ دلار) شروع می شود و بعید است که تحویل آن قبل از اوایل سال آینده آغاز شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود