Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:00:22 GMT

پشت صحنه تمرینات کوچک ترین بازیگر نمایش رسول +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۹۰۱۴

رکنا:اجرای نمایش رسول که از آن به عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور یاد می شود و از 6 آبان در مجموعه اراضی عباس آباد تهران آغاز شده است تا 18 ماه جاری ادامه دارد.

حجم ویدیو: 4.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

 این نمایش نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی سعید اسماعیلی هر شب ساعت 19 تا 21 در فضای 12 هزار مترمربعی بوستان نوروز مجموعه عباس‌آباد اجرا می شود و شهروندان می توانند به صورت رایگان به تماشای آن بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی مجموعه اراضی عباس آباد شهرداری تهران طی مدت پنج شب هشت هزار و 750 نفر این نمایش را دیده اند.

نمایش میدانی رسول که همزمان با مناسبت های مختلف ایام اربعین حسینی، رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) اجرا شده کاری از گروه نمایش فصل شیدایی است.

این نمایش به زندگی مردی از دوران گذشته اختصاص دارد و توسط گروه نمایشی مذکور با بیش از 12 بازیگر Actor مطرح عرصه نمایش و 170 هنرور اجرا می شود.

در توضیح محتوای این نمایش اینچنین آمده است: رسول دادخواه خیابانی معروف به «رسول ترک» جزو عوامی است که نگاه ویژه امام حسین(ع) او را در جرگه خاصان قرار می‌دهد. رسولی که سروشکل، رفتار و مرامش هیچ شباهتی به دوستداران امام حسین(ع) ندارد اما با چشم برهم زدنی از فرش به عرش می‌رسد. قصه او از تولدی شروع و با تولدی دیگر پایان می‌یابد؛ رحمت و مهربانی امامان مثل باران، محدود به عده ای خاص نمی شود. «رسول» رشک برانگیز است و شاید بعضی در دل آرزو کنند کاش گاهی به ما هم نگاهی...

بوستان نوروز در مجموعه اراضی عباس آباد از میدان آرژانتین و نیز بزرگراه حقانی دسترسی دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا خط و نشان یک کودک شجاع برای سعودی های بی رحم + فیلم سنگین ترین محکومیت برای شیخ علی سلمان ترسناکترین ماساژ آن هم با وسیله ای عجیب +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بازیگر Actor تهران بازیگر فیلم صحنه نمایش ویدیو ها رسول عکس ایران زن روزنامه دختر قتل رئیس جوان فیلم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی، نمایش «رجوع» که سعید حشمتی تهیه‌کنندگی آن را به عهده دارد به داستان زوج‌هایی می‌پردازد که دچار چالش شده‌اند.

نیما ‌هاشمی‌سرشت، الهام ‌احمدی، میثاق جمشیدی، پریسا ‌علی‌نیا، کیمیا ‌خلج، هومن ‌بنایی، روناک ‌برخوردار، فاطمه ‌توانا، محمد روشنفکر و افشین ‌سنگ‌چاپ در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: شما تا حالا به این فکر کردین با آدمی که دوستش دارید چند روز می‌تونید زندگی کنید؟

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: بهرام نودهی، بازیگردان: کیمیا ‌خلج، طراحان صحنه: کیارش ‌ظریفی، مبین ‌الماسی، آهنگ‌ساز: علی ‌خاتمی، طراح پوستر و گرافیک: سجاد نجفی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سیدمرتضی ‌معصومی، دستیار دوم کارگردان: مدیا ‌نورخمامی، دستیاران صحنه: امیرعلی ‌شاه ‌اسماعیلی ،عرشیا ‌کرمی، آرتین ‌جمشیدی مرتضی ‌فهیمی، نرگس پلنگی موشن گرافی: سعید ‌حشمتی، عکاس: پرتو ‌جغتایی، مشاور رسانه‌ای: عباسعلی اسکتی، روابط عمومی: مریم ‌رودبارانی.

کد خبر 6081083 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه