Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@13:28:29 GMT

اینتر-بارسا؛ بازگشت نینجا برای خون خواهی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۹۰۲۲

اینتر-بارسا؛ بازگشت نینجا برای خون خواهی

راجا ناینگولان روز گذشته در برابر جنووا نشان داد که آماده رویارویی با بارسلوناست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و هوادارانش هنوز بازی برگشت فصل گذشته برابر رم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به یاد دارند. دیداری که با برتری 3-0 جالوروسی خاتمه یافت و بارسا از لیگ قهرمانان حذف شد. در نشست خبری پیش از آن بازی، یکی از خبرنگاران از راجا ناینگولان، ستاره بلژیکی ملقب به نینجا سوالی پرسید در مورد اینکه حتی یک درصد شانس برای رم در مقابل بارسا قائل است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسخ ناینگولان جالب بود. او گفت که جبران باخت 4-1 به خودمان بستگی دارد. رم شایسته یک تاریخ سازی بزرگ است.

نانیگولان که بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، فردای نشست خبری، ستاره رم در زمین بود و با شخصیت ویژه خود کمک کرد رم 3-0 بر بارسا غلیه کرده و بزرگترین شب تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان پس از سال 1984 را رقم بزند.

 

 

 

 

هفت ماه بعد نینجا این بار با پیراهن اینتر باید به مصاف بارسا برود. او که تابستان امسال با انتقالی 38 میلیون یورویی راهی اینتر شده، بازی رفت برابر بارسا که منجر به شکست 2-0 نراتزوری شد را از دست داد ولی آماده است تا سه شنبه در بازی برگشت به میدان برود. دیداری که البته مثل بازی فصل گذشته رم و بارسا حکم مرگ و زندگی ندارد ولی برای صعود اینتر یک بازی حیاتی محسوب می شود. ناینگولان زودتر از تصورات از مصدومیت بازگشت و روز گذشته گل پنجم اینتر را نیز به جنووا زد.

او یک شب تاریخی دیگر را برابر بارسا رقم خواهد زد؟

 

 

 

 

 

 

 

آ اس رم اینتر میلان راجا ناینگولان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم اینتر میلان راجا ناینگولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی