Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حماسه 13 آبان ابهت پوشالی قدرت های شیطانی و استکبار جهانی را شکست و مایه شکوهمندی، عزتمندی و سرمشق انسان های حقیقت جو در مقیاس جهانی شد. فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حماسه 13 آبان ابهت پوشالی قدرت های شیطانی و استکبار جهانی را شکست و مایه شکوهمندی، عزتمندی و سرمشق انسان های حقیقت جو در مقیاس جهانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سوک، سردار علی رزمجو روز یکشنبه در راهپیمایی 13 آبان در جمع دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس افزود: سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است که در این روز شعار مرگ برآمریکا به جهان صادر شد.

وی بیان کرد: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 آمریکا به عنوان قدرت دروغین جهانی تحقیر شد و این اقدام دانشجویان خط امام (ره) در زمان خود و برای آینده بزرگترین و محکم ترین سیلی بود که بر پیکره استکبار نواخته شد.



رزمجو با بیان اینکه این حرکت جوانان ایرانی پیروزی عزم و اراده ملت ایران و شکست اسکتبار جهانی را به ارمغان آورد گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یک طرح خوب، جدید، جدی، عملی و عینی مبارزه با استکبار و تجلی ایستادگی ملت قهرمان و سلحشور ایران در برابر استکبار جهانی بود.

وی تاکید کرد: 13 آبان روز اعلام پایداری، سند مردانگی، شجاعت جوانان انقلابی، استکبار ستیزی، وفاداری، بصیرت و غیرت انقلابی مردم این آب و خاک است و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی شود.



فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حضور ملت مسلمان استان بوشهر در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس و نیروگاه اتمی این را ثابت می کند همانطور که امام راحل بعد از تسخیر لانه جاسوسی فرمودند ' آمریکا هیچ غلطی نمی کند' امروز هم بعد از 40 سال از عمر انقلاب بازهم این سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی را تکرار می کنیم و تا قرن های دیگر نیز آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد.

رزمجو گفت: امروز جوانان ایرانی بار دیگر به رئیس جمهوری آمریکا اعلام کردند 'این گام های مصمم، استوار و اراده قوی ملت قهرمان ایران را بشنو' و بدان که در مقابل عزم و اراده مردم ایران همیشه شکست خواهد خورد.



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: 13آبان شناسنامه انقلاب اسلامی است و جوانان این سرزمین با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دیگری را خلق کردند.

نصرالله شفیعی افزود: 40 سال است که مردم ایران روز 13 آبان را به عنوان روز مقاومت می دانند گذر زمان هیچ وقت این روز مهم را برای ملت ایران کمرنگ نمی کند.



وی بیان کرد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی امسال نشان دادند تحریم ها و تهدیدها نمی تواند مردم ایران را از میدان بیرون کند و همواره پشت نظام و ولایت هستند.

در پایان این راهپیمایی دانش آموزان بوشهری با خواندن قطعنامه، پرچم آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

















منبع: ایرنا

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد.

سردار علی فدوی امروز، ۵ اردیبهشت در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامدهای عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی‌بردند و در واقع ما در این عملیات با هم‌پیمانان رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد.

وی تصریح کرد: تمامی توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس آمریکا بارها به طور مستقیم با ما مقابله می‌کرد، گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی‌گری علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده‌اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است، محقق می‌شود.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند، افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است؛ چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

وی افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • وعده صادق؛ توهم امنیت و قدرت پوشالی صهیونیست ها را فرو پاشید
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • رئیسی: طوفان الاقصی شکست راهبردی اسرائیل و حامیانش بود