Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:44:16 GMT

جوان کاراته کا خوزستانی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۹۱۴۴

جوان کاراته کا خوزستانی درگذشت

اهواز - ایرنا - رییس هیات کاراته ماهشهر گفت: جوان کاراته کا خوزستانی روز یکشنبه در سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

علی درویشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رضا نعمتی نژاد رضا نعمتی نژاد ورزشکار ارزنده و قهرمان ملی و بین المللی کاراته ماهشهر چهار روز پیش در حالی که از محل کار خود در ماهشهر به سمت منزل در حرکت بود بر اثر سانحه رانندگی به کما رفت که سرانجام امروز به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه آیین تشییع پیکر این مرحوم روز دوشنبه در زادگاهش آبادان برگزار می شود گفت: نعمتی نژاد 26 ساله بود و چندین دوره قهرمان سبک کیوشین کاراته کشور بود همچنین یک مقام قهرمانی رقابت های بین المللی سبک انشین کاراته را در کارنامه داشت.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آچار فرانسه خمس سرحال است (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، سیامک نعمتی که عملکرد خوبی در این فصل  رقابت‌های لیگ برتر ایران داشته، در دیدار با استقلال خوزستان از زمین اخراج شد و همین موضوع باعث شد تا یک بازی را در رفسنجان از دست بدهد.

نعمتی که باتوجه به نفوذ و حملات دائمی خود، چهره مورد علاقه خمس در سمت راست محسوب می‌شود، حالا آماده است تا در بازی حساس با شمس آذر به کمک سرمربی اسپانیایی بیاید.

او که تجربه طولانی حضور در پرسپولیس و قهرمانی پرتعداد با این تیم را یدک می‌کرد، توانایی بازی در پست دفاع راست، هافبک و وینگر را از خود نشان داده و حتی در پرسپولیس مهاجم سایه هم بازی می‌کرد تا در قامت آچار فرانسه برای تراکتور  باشد.

او در آخرین بازی خود مقابل استقلال خوزستان هم چهره درخشان تیمش بود و باوجود دریافت کارت قرمز یک پاس گل داد و دو موقعیت دیگر هم ساخت که تبدیل به گل نشدند و در یک صحنه هم می‌توانست گلزنی کند.

دیگر خبرها

  • اتفاق خاص برای نعمتی بعد از دربی
  • پوتین: با مبادله ناوالنی موافقت کرده بودم اما وی درگذشت
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • خبر خوش از ۲ ستاره مصدوم تیم ملی در سانحه دلخراش بم
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در سانحه رانندگی محور تبریز - زنجان
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی شهرستان هشترود
  • اخبار ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعلام زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کاراته
  • آچار فرانسه خمس سرحال است (عکس)