Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:09:24 GMT

جهانبخش: مالکیت نداشتیم و مجازات شدیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۹۱۵۴

جهانبخش: مالکیت نداشتیم و مجازات شدیم

علیرضا جهانبخش ابراز امیدواری کرد که در ادامه بیشتر برای برایتون بازی کند و موثرتر باشد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در ورزشگاه گودیسون پارک تیم برایتون آلبیون با نتیجه سه بر یک شکست خورد. این نتیجه در حالی رقم خورد که علیرضا جهانبخش ستاره گران قیمت این تیم نیز در ترکیب اصلی حضور داشت اما نتوانست مانع از شکست تلخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جهانبخش در مصاحبه ای راجع به بازی با اورتون گفت: آنها شایسته پیروزی بودند و بازی بهتر از ما ظاهر شدند. ما در نیمه اول خوب کار کردیم، فرصت هایی ایجاد کردیم و در 1-1 بازی کردیم. اما در نیمه دوم، این چیزی نبود که مربی ما از ما خواسته بود. ما مالکیت خوبی بر توپ نداشتیم و به خاطر آن مجازات شدیم. از لحاظ دفاع تیمی، به خوبی سه بازی قبل نبودیم.

 

او ادامه داد: باتوجه به چند بازی قبل مردم و هواداران انتظار بیشتری از ما داشتند اما متاسفانه اینطور نبود. همه بازیکنان به سختی تلاش می‌کردند تا وظیفه شان را انجام دهند اما این اتفاق نیفتاد.

 

وی درباره عملکرد خودش هم توضیح داد: این چهارمین حضور من در ترکیب اصلی بود. امیدوارم بتوانم چند دقیقه بیشتر بازی کنم، اما می دانستم که برای شروع کار در لیگ جزیره دشوار است.

 

 

ستاره تیم ملی ایران افزود: لیگ جزیره یک رقابت متفاوت است و سرعت بیشتری برای آن وجود دارد. من باید از آن استفاده کنم و همه چیز اینجا مهم است. البته من بیشتر از خودم انتظار دارم امیدوارم با بازی های بیشتر بتوانم برای باشگاه موثر باشم.

 

علیرضا جهانبخش در پایان گفت: "ما اخیرا عملکرد خوبی داشته ایم. دو بازی را در خانه و خارج از خانه بردیم، اما باید در هفته های آینده امتیاز کسب کنیم، این برای ما بسیار مهم است که در فرم خوب باقی بمانیم.

برایتون علیرضا جهانبخش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برایتون علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوبی که در نیم‌فصل دوم جذب کرد، شرایطش نسبت به استقلال بهتر است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسمپور در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس از بین تیم‌های بالای جدول شانس زیادی برای قهرمانی لیگ دارند. اتفاقاتی که هفته گذشته برای تراکتور و سپاهان به وجود آمد، سبب شد تا شیرازه اتحاد، انسجام و همبستگی این تیم‌ها از هم بپاشد و در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمان دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.

وی گفت: سپاهان با توجه به بازیکنانی که امسال جذب کرده بود از ابتدای فصل این طور به نظر می‌رسید که شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما به دلیل مشکلات مدیریتی که برای این تیم به وجود آمد هم از آسیا عقب افتاد و هم از رقابت‌های لیگ برتر. با توجه به این که سپاهان بازی‌های عقب افتاده داشت و این بازی‌ها می‌توانست نتایج بهتری را برای این تیم در جدول رقم بزند اما نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند. اکنون 10 امتیاز با تیم صدر جدولی فاصله دارد و بعید به نظر می‌رسد که بتواند امتیاز از دست رفته را جبران و خود را به صدر جدول نزدیک کند که البته این مسئله برای تیمی با این همه امکانات و مهره دور از انتظار بود.

ابوالقاسمپور درباره وضعیت تراکتور نیز گفت: این تیم به دلیل مشکلاتی که از نظر مربی، بحث مدیریتی و... ایجاد شد، مسائل حاشیه‌ای این تیم زیاد شد و در حال حاضر 9 امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد و تصور نمی‌کنم امتیاز از دست رفته را بتواند جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال با توجه به اختلاف یک امتیازی که بین استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی وجود دارد، شانس کدام تیم برای قهرمانی زیاد است، توضیح داد: پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کرد شرایطش به نسبت بهتر از استقلال است. البته تکلیف این کورس تا زمانی که استقلال در یک بازی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد، تا پایان فصل مشخص نیست.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان با بیان این که شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است، اظهار کرد: اگر پرسپولیس تا پایان فصل انسجام، وحدت و یکدلی را داشته باشد، نقاط ضعف خود را می‌تواند پوشش دهد. البته هواداران نیز باید در این مسیر کمک کنند تا پرسپولیس سیر قهرمانی خود را طی کند. پرسپولیس اکنون روند خوبی را طی می‌کند، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • فاینورد برد و جهانبخش ۷ دقیقه بازی کرد!
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • سهم هفت‌دقیقه‌ای جهانبخش از برد فاینورد برابر سیتارد
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • جهانبخش دوباره آماده بازی شد
  • چرا بعضی سیاستمداران با تصور اینکه من آدم خوبی هستم خود را لایق حکومت می دانند و گمان می کنند همه چیز مملکت مال آنهاست؟
  • پوستکوگلو به دیدار با آرتتا، پپ و کلوپ می‌خندد