Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@21:14:30 GMT

خروش ضد استکباری مردم لرستان در راهپیمایی 13آبان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۹۴۹۶

خروش ضد استکباری مردم لرستان در راهپیمایی 13آبان

راهپیمایی ضد استکباری سیزدهم آبان ماه روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در نقاط مختلف استان لرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، 13آبان روزی به یادمانی در تاریخ ایران اسلامی است که سه رویداد در چنین روزی رخ داده بود، تبعید امام(ره) به ترکیه، شهادت تعدادی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملت ایران اسلامی سالهاست که در 13 آبانماه در راهپیمایی بزرگی شرکت می کنند و با مشت های گره زده و با اتحاد، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر سلطه گر و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

 

13آبانماه روز مبارزه با استکبار است، استکباری که سالهاست برای رسیدن به اهداف خود تلاش زیادی می کند اما هر بار در توطئه های خود با شکست مواجه می شود و ملت ایران اسلامی با حضور همیشگی خود در صحنه پوزه دشمنان را به خاک می مالند.

 

چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و هر روز بر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی اضافه می شود و ملت ایران اسلامی امروز در جای جای این کشور با حضور در راهپیمایی به همه دنیا نشان دادند که تا پای جان ایستاده اند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام و ناامید می گذارند.

 

 

 

خرم آباد

صبح امروز دانش آموزان،دانشجویان و اقشار مختلف مردم در میدان شهدا خرم آباد جمع شدند و یکپارچه و متحد  با سردادن شعار مرگ برآمریکا در مسیر راهپیمایی به دشمنان یادآوری کردند که  همچنان در مسیر آرمان های امام(ره) و شهیدان 13 آبان 57 ثابت قدم هستند و هیچ گاه از این راه بر نمی گردند.

 

در میان انبوه جمعیت نوجوان و جوانانی با سربند های من انقلابی ام نمایان است که هیچ کدام از این ها شاهد حوادث انقلاب نبودند اما با تفکر انقلابی امام و روحیه استکبارستیزی شهدا آشنا هستند و به عنوان دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط رهبری به میدان آمده اند.

 

 

جوانان دانش آموز و دانشجو  درمسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا،مرگ بر اسرائیل و مرگ برآل سعود خشم و نفرت خود را نسبت به امریکای جنایت کار و نوکران آن ها اعلام کردند.

 

 راهپیمایی کنندگان مسیر راهپیمایی را با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضامین "انقلاب اسلامی ایران قیام یک ملت است در برابر همه قدرت ها "،"صهیونیست ها در منطقه مثل سگ زنجیری استکبار عمل می کنند"، "مرگ بر آمریکا" و تصاویر جنایت های آمریکا و آل سعود در یمن و دیگر کشورهای منطقه ،طی کردند.

 

 

 بروجرد

امروز مردم بروجرد همانند مردم سایر شهرهای کشور در راهیپمایی 13 آبان شرکت کردند، حضور دانش آموزان در این مراسم بسیار چشمگیر بود، دانش آموزانی که با در دست داشتن بنرهایی با مضمون آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آماده بودند تا نشان دهند در صحنه حضور دارند.

 

امروز علاوه بر دانش آموزان بروجردی، دانشجویان زیادی حضور داشتند و آماده بودند تا بگویند ما نیز در میدان هستیم و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناامید می کنیم.

 

مسئولان بروجرد در کنار مردم این شهرستان امروز در راهپیمایی حضور داشتند و همه با همه توان خشم و نفرت خود را علیه استکبار فریاد زدند.

 

 

 

ازنا 

روز 13آبان ماه مصادف با روز استکبار ستیزی مردم آزاده، همزمان با سایر شهرهای ایران، راهپیمایی باشکوهی در شهرستان ازنا برگزار گردید.

 

دانش آموزان، دانشجویان و مردم شهید پرور شهرستان ازنا با حضور مقتدرانه خود و با شعار همیشگی مرگ بر آمریکاو شعار هیهات مناالذله بار دیگر لبیک گوی فرمان رهبرشان شدند، لبیک هایی که خاری بر چشمان دشمن مستکبر و زورگو است.

 

این راهپیمایی که در سراسر ایران عزیز پرشور تر از همیشه نشان می داد حجت را بر همه تمام کرد، برای آمریکا و متحدانه ذلیلش و برای دیپلمات های کشورمان که به فرموده رهبر فرزندان انقلاب ما هستند.

 

حجت برای غرب این بود که، بدانند ایران و ایرانی هرگز از منافع خودش کوتاه نمی آید و اجازه نمی دهد که کسی به حقوقش تعدی کند.حجت برای دنیا هم تمام شد چرا که برخی ها به ضم خودشان می گفتند، ایران دیگر پای ایستادن ندارد، پای مقاومت ندارد، ایران کوتاه آمده است.

 

امروز مردم ازنا همنوا با سایر مردم ایران به همه گفتند که ما همچنان روی پای خود هستیم و به کوری چشم دشمن محکم تر از همیشه مقاومت می کنیم و یادمان نمی رود که هر چه داریم از خودمان است که در زمان همین تحریم ها بدست آورده ایم.

 

دلفان

صبح امروز دانش آموزان و مردم ولایتمدار شهر نورآباد با حضوری چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با تجلی حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن یک ساعت زودتر از زمان اعلام شده، به مسیر تعیین شده آمدند و با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی تجدید پیمانی دوباره کردند.

 

تجلی حضور زنان، کودکان، نوجوانان، جوانان، پیر و از تمام اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان حماسه‌ای بی‌‌نظیر را خلق کرد.

 

 

تمام مسیرهای منتهی به مسیر راهپیمایی مملو از راهپیمایانی بود که هر لحظه بر تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

 

گفتنی است، راهپیمایی در شهر نورآباد از میدان امام بعثت آغاز و مردم در مسیر راهپیمایی تا میدان امام خمینی(ره) با سر دادن شعارهای ضد استکباری پشتیبانی خودشان از ولایت فقیه را اعلام داشتند.

 

 

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با مضامین ضد استکباری و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ اسرائیل" بار دیگر انزجار خودشان از استکبار جهانی و هم‌پیمانانش را به رخ جهانیان کشیدند.

 

پلدختر 

دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان، روحانیان و دیگر اقشار مردم دار المومنین لرستان از ساعات اولیه صبح با تجمع در میدان شهید بهشتی محل تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13آبان حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.

 

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای ،"آمریکا در چه فکریه ایران پر از بسیجیه"،"خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست"، "هیهات من الذله "، "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" مسیر پل شهدای دولت،خیابان حضرت امام(ره)،خیابان هفت تیر،پل شهدای هفتم تیر تا میدان بهشتی این شهر را پیمودند.

 

 

 در این راهپیمایی قشرهای مختلف مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو در کنار امام جمعه،فرماندار،فرماندهان انتظامی ،مسئولان اداری در صحنه حضور داشتند و خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه در تلاش هستیم برنامه‌های هفته کارگر امسال متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود، ادامه داد: دیدار با مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، برپایی جشنواره قرآنی و مسابقات قرآن کارگران، برپایی همایش بزرگ کارگری، دیدار با خانواده‌ معظم کارگری، حضور جامعه هدف در نماز جمعه ارومیه و شهرستان‌ها، فضاسازی محیطی، تجلیل از کارگران نمونه، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برپایی نشست بررسی مشکلات واحدهای نیمه‌فعال و راکد، دایر شدن میز خدمت خانه کارگر ارومیه، حضور در آیین اهدای خون، مسابقات عکس و ورزشی همچنین برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مصطفی‌نژاد به انجام مکاتبات با فرماندار ارومیه برای برگزاری راهپیمایی مصادف با روز جهانی کارگر اشاره کرد و بیان داشت: در صورت صدور مجوز با حضور حداکثری کارگران راهپیمایی باشکوهی برای تاکید بر مطالبات صنفی، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات وعده صادق برگزار خواهد شد.

وی ضمن اینکه برای صدور مجوز درراستایی برپای راهپیمایی از سوی مسئولین ابراز امیدواری کرد، گفت: راهپیمایی‌هایی که ماهیت صنفی دارند و برای پیگیری مطالبات برپا می‌شود توسط رسانه‌های معاند مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند امیدوار هستیم بتوانیم به صورت قانونی و در زیر چتر حمایتی و نظارتی نهادهای امنیتی این راهپیمایی را برگزار کنیم.

دیگر خبرها

  • کوثری:‌ بزرگترین مشکل آمریکا در ایران آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم