Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوا مقدم، مدیر خانه قرآن منطقه ۷ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه سبک زندگی از منظر نهج‌البلاغه طی یک جلسه، فردا 14 آبان‌ماه در این مرکز برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جلسه ویژه بانوان است، اظهار کرد: این جلسه ساعت 10:30 با تدریس اسکویی آغاز می‌شود و در آن به مواردی چون اصلاح شیوه‌ زندگی با بهره‌گیری از سیره امام علی(ع)، پیوند با خویشاوندان و بیان ارزش‌های مذهبی و سنتی جامعه شیعی پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقدم بیان کرد: همچنین کارگاه آموزش مدیریت استرس با تدریس کامرانی، ساعت 9 صبح ویژه بانوان برپا می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88424422 تماس بگیرند و خانه قرآن منطقه ۷ در انتهای خیابان شهید مطهری، نرسیده به شریعتی، داخل بوستان شهید آوینی قرار دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن خانه قرآن منطقه 7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است