Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@13:12:40 GMT

«آبان»؛ پروژه جدید تهیه کننده «آنام»

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۹۸۱۷

«آبان»؛ پروژه جدید تهیه کننده «آنام»

رکنا: «آبان» عنوان سریالی است که اسماعیل عفیفه بعد از سریال «آنام»، آن را به کارگردانی ابراهیم شیبانی برای شبکه یک سیما تهیه می‌کند.

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سینما Cinema و تلویزیون در تدارک ساخت سریال جدید خود به کارگردانی ابراهیم شیبانی است .

اسماعیل عفیفه تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص سریال جدید خود به «صبا» گفت : سریال جدید که تدارک ساخت آن هستیم «آبان» نام دارد که قرار است به کارگردانی ابراهیم شیبانی برای شبکه اول سیما تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر در مرحله پیش تولید کار هستیم و بعد از انجام کارهای مربوطه، تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

عفیفه در خصوص بازیگران سریال «آبان» ادامه داد: هنوز وارد مرجله انتخاب بازیگر Actor نشدیم و بعد از پیش تولید ، انتخاب بازیگر آغاز خواهد شد.

گفتنی است ؛ اسماعیل عفیفه پیش از این تهیه کنندگی سریال های از جمله : در مسیر زاینده رود ، زمانه ، میوه ممنوعه ، پریا ، آنام و... را برعهده داشته است .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

*صبا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این خواننده محبوب روزی مداح و قاری قرآن بود + جزییات نجات 5 عقاب از مسمومیت مرغها در سروستان + تصاویر خط و نشان یک کودک شجاع برای سعودی های بی رحم + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سینما Cinema تلویزیون سریال بازیگر Actor سریالی تهیه کننده اینستاگرام سریال شبکه یک عکس ایران روزنامه زن قتل دختر رئیس جوان فیلم شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما سردار قاآنی بیان کرد که خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.
وی افزود: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.
 

کد خبر 845332 برچسب‌ها فلسطین - اسماعیل هنیه خبر ویژه سردار اسماعیل قاآنی

دیگر خبرها

  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • اینفوگرافیک | ۴۵سال جنایت عبری علیه ایران
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم به شهادت رسید + فیلم دردناک
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • نماهنگی به مناسبت شهادت فرزندان اسماعیل هنیه