Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرهاد ایزدی در جمع خبرنگاران گفت: تأمین روشنایی به عنوان یکی از ابزارهای اصلی امنیت فردی و اجتماعی در معابر شهرک ها و نواحی صنعتی، محسوب می شود لذا ایجاد زیرساخت ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از دغدغه های اصلی شرکت شهرک های صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: با تعامل و همکاری بسیار خوب مدیریت و کارکنان شرکت برق منطقه ای استان و شهرستان، اجرای پروژه روشنایی و بهره برداری 10 بلوک معابر داخلی این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید.

ایزدی با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی یک سوم از مساحت شهرک صنعتی اشتهارد را تحت پوشش قرار داده است، خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شرکت شهرک های صنعتی البرز به بهره برداری رسیده و بیش از 1200 پایه برق و لامپ های خیابانی 50 وات بخار سدیم و با خازن های کم مصرف همراه با تکنولوژی روز دنیا در این پروژه مورد استفاده قرار گرفت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرک صنعتی اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ایجاد شد

هاشم علایی گفت: یکی از اقدامات مهم زیست‌محیطی این شرکت، کاشت نهال و توسعه فضای سبز در شهرک‎‌های صنعتی است تا ضمن تلطیف فضای عمومی و ایجاد پویایی و شور و نشاط در بخش تولید، موجبات حفظ محیط زیست نیز فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه از زمان تاسیس شرکت در استان اردبیل ۲۴۳ هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده است، افزود: امسال، احداث سه هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده بود که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این هدف محقق شد.

به گفته او، در کنار اقدامات توسعه‌ای، صاحبان صنایع نیز ملزم به ایجاد فضای سبز در محوطه واحدهای تولیدی خود هستند که این موضوع در صدور مجوز احداث ساختمان و پروانه پایان کار مدنظر قرار می‌گیرد.

او در عین حال بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب در آبیاری فضای سبز تاکید کرد و افزود: کاشت درختان مقاوم و استفاده از آبیاری نوین قطره‌ای، از جمله اقدامات اساسی این شرکت برای صرفه‌جویی در مصرف آب بوده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • یک میلیون نفر از شهروندان کرمانی از شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران
  • پروژه آبرسانی به هسته مرکزی شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۱۹۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن فراجا در البرز
  • نرخ بهره برداری از شبکه، مزیت حمل و نقل ریلی را از بین برده است
  • صدور ۲۸۷ فقره پروانه بهره برداری در مازندران
  • ریزش طرح در حال ساخت دوربرگردان شهید میرزایی مشهد ساختگی است
  • بهره برداری از خط تولید عایق‌های صنعتی
  • سه هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ایجاد شد