Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@23:17:12 GMT

پوتین فیلم گری اولدمن را به تعویق انداخت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۰۱۸۲

پوتین فیلم گری اولدمن را به تعویق انداخت

رکنا: اکران فیلم جدید گری اولدمن در روسیه به تعویق افتاد.

اکران فیلم "قاتل شکارچی" بازی جرارد باتلر و گری اولدمن که قرار بود روز ۱ نوامبر در روسیه به نمایش گذاشته شود به تعویق افتاد.

به گزارش مهر، کشور روسیه مشکلات اداری را دلیل اکران نکردن این فیلم عنوان کرده است در حالی که منتقدان کرملین مدعی هستند اکران فیلم به دلیل مساله سانسور به تعویق افتاده است زیرا فیلم تصویر پوتین را به عنوان رییس جمهوری قدرتمند، تضعیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریلر "قاتل شکارچی" داستان خیالی عملیات آزادسازی رییس جمهوری روسیه از دست کودتاچیان توسط نیروهای آمریکایی است.

رسانه‌های روسیه به نقل از وزارت فرهنگ این کشور گزارش داده اند که فیلم "قاتل شکارچی" به دلیل این که نسخه رضایت ‌بخشی از فیلم به موقع به آرشیو فیلم روسیه ارسال نشده، مجوز پخش دریافت نکرده است با این حال دفتر وزارتخانه این کشور روز جمعه ۲ نوامبر به سوالات در این زمینه پاسخی نداد.

فیلم "قاتل شکارچی" با حضور جرارد باتلر و گری اولدمن، داستان رییس جمهوری روسیه است که توسط وزیر دفاعش، گروگان hostage گرفته شده است.

کشور روسیه سال گذشته نمایش کمدی سیاه «مرگ استالین» را بعد از آن که مقامات این کشور اعلام کردند نمایش دعوا در کرملین در شب مرگ رهبر شوروی، توهین به قربانیان تصفیه های خونینِ استالین بوده است ممنوع کرد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل برادر زن به سبک فیلم های پلیسی در مشهد / قاتل تغییر چهره داده بود + عکس اقدام عجیب خطیب مسجد الحرام بن سلمان را عصبانی کرد! ترسناکترین ماساژ آن هم با وسیله ای عجیب +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم گروگان hostage روسیه فیلم شکارچی اکران نمایش عکس ایران روزنامه زن قتل دختر رئیس جوان فیلم شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حسین اصلاحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه محیط‌بانان این شهرستان برای حفاظت از گونه‌های جانوری و گیاهی در مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست رصد و پایش ۲۴ ساعته دارند، اظهار کرد: طی گشت زنی در منطقه حفاظت‌شده قرچغه خودرویی در مسیر شکارگاه‌ها مورد رصد قرار گرفت که مأموران مجبور به بیتوته ۴۸ ساعته برای دستگیری در این منطقه شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست قوچان تصریح کرد: نیروهای محیط‌بانی این شهرستان طی گشت زنی در این منطقه حفاظت‌شده ۲ شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند و به همراه آنان یک عدد سلاح دوربین‌دار، ۹ تیر این اسلحه و یک عدد دوربین چشمی کشف و ضبط شد.

وی تأکید کرد: خوشبختانه شکارچیان قبل از هرگونه شکار و آسیب به محیط‌زیست با دستور مقام قضائی دستگیر و تحویل شدند.

اصلاحی ادامه داد: بخشی از منطقه حفاظت‌شده قرچغه در خراسان شمالی قرارگرفته که متأسفانه هر دو پرونده اخیر دستگیری شکارچیان از روستایی در خراسان شمالی که در حاشیه این منطقه قرار دارد بوده است.

کد خبر 6092035

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • ثبت تصاویری خاص از شکار و شکارچی!
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند