Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، براساس تصمیم جدید شرکت سایپا به نمایندگی‌های فروش، آن دسته از مشتریانی که اقدام به خرید کوئیک کرده‌اند می‌توانند ساینا اتوماتیک تحویل گرفته و آن دسته از مشتریانی که تیبا دوگانه‌سوز ثبت‌نام کرده‌اند باید تیبا دریافت کنند.

 در دعوت‌نامه تعهدات نقدی شهریورماه خودروهای 131، ساینا، سراتو، کوئیک و تیبا دوگانه‌سوز ویژه مشتری آمده است:

 نمایندگی‌ها کلیه اطلاعات مندرج در دعوت‌نامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت [دهند] و در صورت رؤیت هر گونه ایراد مراتب را ظرف مدت 24 ساعت از طریق اتوماسیون اداری، به اداره عملیات فروش، ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است مفاد دعوت‌نامه‌ها با یک نسخه از دعوت‌نامه‌ها را به‌منظور مستندسازی از طریق پست پیشتاز و در صورت عدم حصول نتیجه از هر طریق ممکن، به‌اطلاع مشتریان رسانده و مراتب را در پرونده آنها ثبت نمایند.

تذکر: در صورت موجود نبودن دعوت‌نامه مشتری یا مشتریان مشمول این بخشنامه در سایت مذکور ضروری است در اسرع وقت مشخصات ثبت‌نام مربوطه شامل پذیرش، نام و نام خانوادگی مشتری، جهت بررسی و صدور دعوت‌نامه از طریق اتوماسیون اداری یک برنامه‌ریزی فروش، ارسال گردد.

 متن این بخشنامه به‌شرح زیر است:

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود

وزیر بهداشت با بیان اینکه در طرح فروش اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار خواهند شد، گفت: این کار به صورت آزمایشی آغاز می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اخیراً رئیس مرکز ملی بهبود و محیط کسب‌وکار اعلام کرده بود که فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به‌طور رسمی از یک ماه آینده آغاز می‌شود. 

در پی اعلام این خبر، انجمن داروسازان ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهور با هشدار نسبت به غیرکارشناسی بودن این آیین‌نامه، درباره نحوه توزیع اینترنتی دارو، گلایه و درخواست کردند که با تشکیل کمیته‌ای تخصصی، در این آیین‌نامه بازنگری شود.

در همین راستا، بهرام عین‌اللهی درباره فروش دارو در سکوهای اینترنتی اظهار کرد: در اجرای عرضه اینترنتی دارو، سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده‌دار می‌شوند و از جزئیات دارو مطلع نمی‌شوند بلکه به آن‌ها فقط یک کد رهگیری داده می‌شود که با این کد، از داروخانه‌ها، دارو به صورت بسته بندی به سکوها داده می‌شود و در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

وی افزود: بیماران مختار هستند که دارو را به صورت حضوری یا به صورت اینترنتی دریافت کنند‌.

وزیر بهداشت ادامه داد: تمهیدات لازم برای توزیع اینترنتی دارو در نظر گرفته شده و جای نگرانی وجود ندارد. 

گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو

عین‌اللهی بیان کرد: عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی آغاز می‌شود و اگر توزیع دارو در بستر پلتفرم‌ها در اینترنت موفق بود، این موضوع به کل کشور تسری می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات