Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فرایند ثبت نام و پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دوره کاردانیِ موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی برای سال تحصیلی جاری تا 27 آبان ماه جاری تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایرنا، به علت تکمیل نبودن ظرفیت در رشته های تحصیلی موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در مقطع کاردانی نظام جدید، مهلت ثبت نام و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی تا 27 آبان ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی مبنی بر پذیرش دانشجو در رشته های دارای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم)، داوطلبان می توانند ضمن مراجعه به سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org و انتخاب یک رشته و موسسه، برای پذیرش اقدام کنند.
در صورتی که تشکیل کلاس برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 میسر باشد ثبت‌نام از داوطلبانی که تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری، مدرک تحصیلی دیپلم خود را دریافت می کنند، به صورت مشروط بلامانع است.
براساس گزارش روز یکشنبه سازمان سنجش آموزش کشور ، داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مؤسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220.000 (دویست وبیست هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش، اقدام کنند.
هر داوطلب منحصراً مجاز به انتخاب یکی از کدرشته محلِ متناسب با مدرک دیپلم است. پس از پایان مهلت ثبت نام، مؤسسات مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی سازمان سنجش برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه کنند، انجام نمی شود.
**9492**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سازمان سنجش پذيرش دانشجو دانشگاه غيردولتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند