Web Analytics Made Easy - Statcounter

  خبرگزاری فارس: قیمت برخی خودرو‌های تولید داخلی امروز در بازار مشخص شد که بر اساس آن نرخ خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار تهران با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ ۵ با یک و نیم میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۷۱ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس نسبت به روز گذشته ثابت ماند و در بازار امروز به قیمت ۶۷ میلیون تومان معامله شد، اما پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۵۰۰ هزار تومان افزایش داشت و این خودرو به قمیت ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت برخی از خودروهای تولید داخلی ۱۳۹۷.۰۸.۱۳

ردیف نوع خودرو قیمت کارخانه (ریال) قیمت بازار (ریال) ۱ پراید ۱۳۱ ۲۲۷.۰۹۰.۰۰۰ ۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲ پراید ۱۱۱ ۲۲۴.۹۲۰.۰۰۰ ۳۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۳ پژو ۴۰۵ GLX ۳۲۹.۴۴۰.۰۰۰ ۵۲۸.۰۰۰.۰۰۰ ۴ پژو ۴۰۵ SLX ۳۵۱.۵۰۰.۰۰۰ ۵۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۵ پژو پارس ۴۰۵.۹۵۰.۰۰۰ ۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۴۱۹.۴۲۰.۰۰۰ ۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۷ پژو ۴۰۵ دوگانه ۳۴۷.۴۵۰.۰۰۰ ۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ۸ تندر پلاس اتوماتیک ۵۳۹.۲۳۴.۰۰۰ ۱.۰۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ۹ پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۵۴۳.۶۴۰.۰۰۰ ۱.۰۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۰ تیبا ۲۷۵.۷۰۰.۰۰۰ ۳۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۱ دنا ۴۶۹.۸۹۰.۰۰۰ ۷۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲ H30 کراس ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۸۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۳ سمند EF7 ۳۴۳.۸۰۰.۰۰۰ ۵۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۴ هایما S7 ۱.۰۴۳.۱۳۰.۰۰۰ ۱.۹۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۵ سمند LX ۳۳۵.۳۵۰.۰۰۰ ۵۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۶ ۲۰۶ وی ۸ ۴۲۷.۶۳۰.۰۰۰ ۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۷ دنا پلاس سفید ۵۳۲.۶۸۰.۰۰۰ ۱.۰۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸ چانگان ۷۴۹.۵۲۰.۰۰۰ ۱.۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹ سراتو با آپشن ۱.۱۳۰.۶۲۰.۰۰۰ ۲.۰۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰ هایما S5 ۹۸۶.۴۰۰.۰۰۰ ۱.۶۹۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۱ ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۶۲.۸۶۹.۰۰۰ ۵۹۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲۲ ساندرو دنده ۴۸۹.۵۶۰.۰۰۰ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۳ ساندرو اتومات ۵۴۶.۴۴۰.۰۰۰ ۱.۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰

انتهای پیام/ب

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو خودروهای داخلی بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، امین کلاهدوزان با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با سکوهای منتخب در حوزه معاملات خودرو، گفت که از سال گذشته با همکاری فراجا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و قوه قضائیه، زیرساخت‌های انجام معاملات الکترونیکی در بخش خودرو کشور فراهم شده است. با فراخوان انجام‌شده برای مشارکت سکوهای مرتبط، جلسات فنی و کارشناسی اتصال این سکوها در حال انجام است و به زودی شاهد ارائه این خدمات به مردم خواهیم بود.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ضمن اشاره به حجم معاملات این بازار، گفت: بازار معاملات خودرو در سال، بیش از ۲۵۰۰ همت برآورد می‌شود که حضور سکوها و شرکت‌های تجارت الکترونیکی از طریق امن‌سازی و تسهیل این معاملات، کیفیت این بازار را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

وی ادامه‌داد: خودرو دومین کلان‌بازار از بازارهای دارای اولویت برنامه توسعه تجارت الکترونیکی ایران در افق ۱۴۰۷ است که با همت همه دستگاه‌های مرتبط، فعال شده و امکان حضور کسب و کارهای نوآور در آن مهیا شده است.

کلاهدوزان با تاکید بر نقش تسهیل‌گری و سیاست‌گذاری مرکز، بیان‌داشت: الکترونیکی شدن معاملات خودرو با توجه به استفاده از امضای الکترونیکی در این طرح، در عمل با حمایت قانون اسناد مبادله‌شده غیر قابل انکار بوده و مورد حمایت قانون خواهد بود و همچنین مسیر ایجاد شده با تبادل اطلاعات اصلی در مورد خودرو مانند سوابق انتقال، تصادفات، سرویس‌های دوره‌ای و غیره، انجام معامله با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، وی در ادامه تاکید کرد: استفاده از این خدمت کاملاً اختیاری بوده و مردم همچنان می‌توانند طبق گذشته به شیوه‌های سنتی نیز اقدام به معامله کنند.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در پایان با اشاره به مزیت‌های بهره‌برداری از این بستر، تصریح کرد: باتوجه به نکات برجسته انجام معاملات خودرو با استفاده از پلتفرم‌ها، انتظار می‌رود مردم نسبت به بهره‌برداری و استفاده از این خدمت اقدام کنند.

کد خبر 6098362 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • گردش مالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بازار خودرو
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟