Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب،"حسین شیخ‌الاسلام" معاون امور بین‌الملل مجمع تقریب مذاهب پیش از ظهر امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان در بجنورد اظهار کرد: قران دنیا را به دودسته باایمان‌ها و طاغوت تقسیم می‌کند و می‌گوید با یاران شیطان بجنگید و این داستان امروز ما و آمریکاست.
معاون امور بین‌الملل مجمع امور مذاهب ادامه داد: این روز قبل از هرکسی به نام دانش آموزان است اما باید بدانید شعار مرگ بر آمریکا در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قضیه از آن قرار بود که در مرداد آن سال شاه در مقابل خروش ملت ایران به خارج از کشور فرار کرد اما امریکا و انگلیس با قتل‌عام مردم ایران، شاه را به ایران بازگرداندند و ۲۵ سال در حق مردم جنایت کردند.

مشاور رئیس مجلس تصریح کرد: سپس نیکسون، مشاور رئیس‌جمهور آمریکا به دانشگاه ایران آمد تا بگوید این خواست ملت ایران بوده اما دانشجویان اعتراض کردند و شعار مرگ بر آمریکا شروع شد لذا دشمنی ما با آمریکا به آن موقع بازمی‌گردد هرچند بعدازآن جنایت زیادی مانند حق کاپیتولاسیون در حق مردم کردند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به وجود دو جریان حق و باطل در جهان خاطرنشان کرد: درگیری ایران و آمریکا درگیری حق و باطل و ظالم و مظلوم است و امروز یزید زمان آمریکا و ترامپ است و کسانی که مقاومت می‌کنند در خط امام حسین هستند.

وی در اعتراض به کسانی که امروز مخالف تسخیر لانه جاسوسی هستند گفت: بعضی از روشنفکرهای ما احمقانه می‌گویند چرا سفارت را تسخیر کردید اما این حق مسلم ما بود ک بعد از توطئه آن‌ها پاسخ بدهیم و عکس‌العمل طبیعی ما این بود و ما گفتیم شاه را بدهید تا گروگان‌ها را بدهیم.

معاون امور بین‌الملل مجمع امور مذاهب بیان داشت: من به قوانین بین‌المللی اعتقاد ندارم چون این قوانین را دولت‌ها نوشته‌اند نه ملت‌ها بااین‌حال بند ۵۱ منشور ملل متحد دفاع مشروع از خود را مجاز می‌داند و ما برای دفاع از خود این کار را کردیم و بدانید منشور ملل متحد ازنظر حقوقی بالاتر از کنوانسیون‌هایی است که بر اساس آن می‌گویند شما نباید به سفارتی حمله کنید.

شیخ‌الاسلام عنوان کرد: اگر آن اتفاق نمی‌افتاد امروز شما می‌گفتید آن‌ها عجب دانشجویان بی‌عرضه‌ای بودند که از یک سوراخ دو بار گزیده شدند.

وی در پایان به مقایسه ایران قبل و بعد انقلاب پرداخت و گفت: قبل انقلاب همه‌چیز ما فدای اهداف آمریکایی‌ها می‌شد اما بعد انقلاب آن‌ها عراق را تسخیر کردند و چندین تریلیون دلار خرج کردند اما درنهایت همه‌چیز به نفع ما شد و یا ما ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل را در مقاومت لبنان شکست دادیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه

ده‌ها نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در آمریکا در حمایت از غزه دست به اعتراض زدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای هیئت علمی دانشگاه کلمبیا آمریکا برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند.

همچنین ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن نیز بازداشت شدند.

اداره پلیس شهر نیویورک به "سی ان ان" گفت که دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیویورک در جریان اعتراضات در محوطه مدرسه دستگیر شدند.

 

.

 

روز200 طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختریسازمان ملل: 70 درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده والیبال ایران
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • حزب‌الله تجهیزات جاسوسی تازه تعویض‌شده یک پایگاه اسرائیلی را دوباره منهدم کرد
  • نزدیک شدن جنگنده‌های چینی به ۷۰ کیلومتری تایوان
  • شرایط پرداخت مالیات بر ارث و قوانین جدید
  • آمریکا و جاسوسی جهانی
  • آمریکا برنامه «جاسوسی خارجی» را تمدید کرد