Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، عصر امروز از ساعت ۱۶ با برگزاری دیدار‌هایی وارد هفته پنجم خود شد.

در این هفته از رقابت‌ها تیم خاتم اردکان در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت و در دیداری یک طرفه موفق شد با حساب ۳ بر صفر از سد میزبان خود گذشته و به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار هفته پنجم تیم شهرداری ورامین از ساعت ۱۶ در ارومیه میهمان شهرداری این شهر بود که در پایان توانست ۳ بر صفر تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد.

چهار مسابقه دیگر هفته پنجم در تهران (دو بازی)، گنبد و مشهد در حال پیگیری است. تیم پیکان تهران در حال حاضر صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر والیبال است.

انتهای پیام/

شکست ارومیه و تبریز در هفته پنجم لیگ برتر والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم

لیورپولِ یورگن کلوپ در چارچوب دیداری معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف اورتون رفت که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد تا امید قهرمانی برای لیورپول در لیگ برتر انگلیس به طور کامل از بین برود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه پنجم اردیبهشت
  • نگاهی بر اخبار ورزشی پنجم اردیبهشت استان قزوین
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر