Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@21:26:18 GMT

◄ سایپا به خریداران کوئیک، ساینا تحویل می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۱۱۷۰

◄ سایپا به خریداران کوئیک، ساینا تحویل می‌دهد

تین‌نیوز | 

در پی بدعهدی‌های شرکت‌های خودروسازی در ماه‌های اخیر، شرکت سایپا طبق اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خریدارانی که برای خودرو کوئیک ثبت‌نام کرده‌اند باید به‌جای آن ساینا اتوماتیک تحویل بگیرند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، براساس بخشنامه جدید شرکت سایپا به نمایندگی‌های فروش، آن دسته از مشتریانی که اقدام به خرید کوئیک کرده‌اند می‌توانند ساینا اتوماتیک تحویل گرفته و آن دسته از مشتریانی که تیبا دوگانه‌سوز ثبت‌نام  کرده‌اند باید تیبا دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دعوت‌نامه تعهدات نقدی شهریورماه خودروهای 131، ساینا، سراتو، کوئیک و تیبا دوگانه‌سوز ویژه مشتری آمده است:

 نمایندگی‌ها کلیه اطلاعات مندرج در دعوت‌نامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت و در صورت رؤیت هرگونه ایراد مراتب را ظرف مدت 24 ساعت از طریق اتوماسیون اداری، به اداره عملیات فروش، ارسال نمایند.

لازم است مفاد دعوت‌نامه‌ها با یک نسخه از دعوت‌نامه‌ها را به‌منظور مستندسازی از طریق پست پیشتاز و در صورت عدم حصول نتیجه از هر طریق ممکن، به اطلاع مشتریان رسانده و مراتب را در پرونده آنها ثبت نمایند.

تذکر: در صورت موجود نبودن دعوت‌نامه مشتری یا مشتریان مشمول این بخشنامه در سایت مذکور ضروری است در اسرع وقت مشخصات ثبت‌نام مربوطه شامل پذیرش، نام و نام خانوادگی مشتری، جهت بررسی و صدور دعوت‌نامه از طریق اتوماسیون اداری یک برنامه‌ریزی فروش، ارسال گردد.

تصویر این بخشنامه را در ادامه مشاهده می‌کنید.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سایپا ساینا کوئیک ساینا اتوماتیک تیبا دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند

با انجام معاملات امروز فرابورس، ۸۵ درصد از سهام استقلال و پرسپولیس توسط خریداران معامله شد.

پس از تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری 85 درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه - 3 اردیبهشت‌ماه) در فرابورس آغاز و در نهایت خرید سهام به‌طور رسمی از سوی خریداران انجام شد.

براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5درصد) انتقال پیدا کند.

قرار است پس از این مراحل اداری انتقال سهم از سوی سازمان خصوصی‌سازی انجام شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران فروخته شده بود.

در حالی که سرخابی‌ها تا 5 اردیبهشت ماه برای بارگذاری مدارک در سامانه AFC مهلت دارند، با واگذاری رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید، مشکل مالکیت مشترک این دو باشگاه حل شد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • رسمی؛ استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار