Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@22:27:15 GMT

طنین زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهاباد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۱۳۸۱

طنین زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان بهاباد

به گزارش حبرگزاری بسیج از بهاباد ، همزمان با 13 آبان ماه روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی زنگ استکبار ستیزی در همه مدارس شهری و روستائی این شهرستان طنین انداز شد.
مراسم نمادین زنگ استکبار ستیزی با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج ، فرماندهی انتظامی و تعدادی دیگر از مسئولین در دبیرستان دخترانه ریحانه برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بهاباد در این مراسم با بیان قسمتی از تاریخ پر فراز و نشیب کشور ، در قبل و بعد از انقلاب و مقایسه این دوران به خوی استکباری دشمنان ملت بزرگ ایران اشاره نمود و دانش آموزان را به مطالعه تاریخ این سرزمین توصیه نمود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیز در این مراسم به نقش دانش آموزان و دانشجویان در تحولات انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اشاره نمود و با بیان قسمت هایی از زندگی ، ویژگی ها و وصیت نامه شهدای دانش آموز و دانشجو دانش آموزان را به مطالعه زندگی و خاطرات این شهدای عزیز توصیه نمود.
در حاشیه این مراسم همچنین یاد و خاطره شهدای دانش آموز شهرستان بهاباد توسط دانش آموزان دبیرستان های میلاد و ریحانه گرامی داشته شد.
پخش کلیپ ، اجرای سرود ، قرائت دکلمه و وصیت نامه شهید دانش آموز شاخص شهرستان شهید " صادق زاده " از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری