Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه پنج هزار و ۲۶۰ مورد پایش واحدهای صنعتی در شش ماهه نخست امسال انجام و بیش از هزار و ۷۰۰ اخطاریه قانونی به واحدهای آلاینده ابلاغ شد از پیگیری پرونده های قضایی واحدهای متخلف تا پلمب این واحدها خبر داد.

به گزارش ایلنا، کیومرث کلانتری با اشاره به اینکه در شش ماهه اول سال جاری ۱۷۵۴ واحد صنعتی و کارگاهی دراستان تهران اخطاریه زیست محیطی دریافت کرده اند، گفت: صدور و ابلاغ این اخطاریه‌‌‌‌ها به واحدهای متخلف بر اساس حدود ۶۱۷ مورد شکایات واصله و گزارش‌‌های مردمی و نیز پنج هزار و ۲۶۰ مورد پایش و بازدید کارشناسان محیط زیست استان از واحدهای صنعتی مستقر در استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انتقال ۱۲۷ واحد به محل مورد تایید سازمان حفاظت محیط زیست در نیمه نخست سال با پیگیری محیط زیست استان تهران اشاره و اظهار داشت: همچنین ۴۳۰ مورد ارائه خوداظهاری و هزار و ۱۹۴ مورد پیگیری پرونده‌‌‌‌های حقوقی در طی این مدت صورت پذیرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه کلیه واحدهای صنعتی موظف به رعایت استانداردهای محیط زیست هستند، تصریح کرد: همچنین در شش ماهه اول امسال ۳۵ واحد صنعتی، کارگاهی و صنفی نیز که علیرغم تذکرات و اخطارهای قبلی متاسفانه اقدامی در جهت رفع آلایندگی واحد تحت مدیریت صورت نداده بودند، پس از طی مراحل قانونی پلمب شده و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری به عمل آمد.

کلانتری افزود: این واحدها اغلب با ایجاد آلودگی آب، خاک و هوا، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت شهروندان را ایجاد کرده بودند.

وی اضافه کرد: پایش واحدهای صنعتی و خدماتی در سطح استان تهران همچنان با قوت ادامه خواهد داشت و با واحدهای آلاینده و متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان تهران حفاظت محیط زیست زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست محیط زیست راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست