Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ محمد یوسفی با بیان اینکه مشکلات تولید در صنعت مرغداران از سال گذشته تشدید شده است، اظهارکرد: با اعتصاب کامیونداران مشکلات آن‌ها بیشتر شد به نحوی که مرغداران در مقطعی با خرده گندم شکم مرغ‌ها را سیر می‌کردند.
وی ادامه داد: محدویت عرضه نهاده‌های دامی به مرحله‌ای رسیده بود که مرغداران با مراجعه به سیلوها اقدام به خرید خرده گندم می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی با بیان اینکه در این شرایط انبار شرکت پشتیبانی امور دام کشور و کارخانه‌های خوراک دام خالی بود، افزود: اکنون نیز شرایط بهبود چندانی نیافته و مرغداران با پرداخت هزینه بالا و صرف زمان بیشتر نهاده‌ها را تامین می‌کنند.
به گفته وی؛ در حال حاضر صنعت مرغداری علاوه بر تامین نهاده با تهدیدهای دیگری رو به رو است که یکی از آن‌ها آغاز فصل سرد و تهدید شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.
یوسفی اضافه کرد: هر چند تامین واکسن برای مرغداران گوشتی با واردات و تولید موسسه واکسن و سرم سازی رازی تامین شده است، اما سازمان دامپزشکی تعداد مشخصی از استان‌ها را تحت پوشش طرح واکسیناسیون این بیماری قرار داده است.
رییس انجمن صنفی مرغ گوشتی ایران تعداد استان‌های تحت پوشش طرح واکسیناسیون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را 10 مورد عنوان کرد و افزود: این استان‌ها کانون‌های اصلی شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان هستند اما تهدید این بیماری برای سایر استان‌ها نیز وجود دارد.
یوسفی به مرغداران استان‌های خارج از طرح توصیه کرد: مرغداران سایر استان‌ها هر چه سریعتر واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه را برای جلوگیری از شیوع این بیماری را انجام دهند چراکه هزینه آن در شرایط کنونی اقتصاد بسیار سنگین خواهد بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مرغ حمل و نقل قیمت واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟