Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - رييس روابط عمومي شرکت گاز استان خوزستان گفت: جريان گاز برخي نقاط مرکز شهر اهواز در روز دوشنبه هفته جاري به دليل انجام تعميرات قطع مي شود.

حسنعلي کلانتريان روز يکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، بيان کرد: در ادامه عمليات تعميراتي تاسيسات و خطوط شهري ، جريان گاز مرکز شهر اهواز از خيابان سلمان فارسي تا خيابان عظيم حد فاصل شريعتي در روز دوشنبه 14 آبان از ساعت 30 دقيقه بامداد تا 10 صبح همان روز قطع مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه اين قطعي گاز در کلانشهر اهواز همزمان با دومين روز از عمليات تعميرات گاز شهرهاي گتوند، صالح شهر، جنت مکان، ترکالکي، سماله، لالي، سالند، منطقه هفت شهيدان مسجدسليمان به اضافه صنايع و روستاهاي است، گفت: افزايش حجم عمليات تعمير اضطراري خطوط و شبکه گاز رساني شهري اهواز در راستاي پيشگيري از قطع بدون برنامه در ايام سرد پاييز و زمستان انجام مي شود.
رييس روابط عمومي شرکت گاز خوزستان افزود: از مشترکان اين مناطق خواسته مي شود در مدت زمان قطع گاز از دستکاري رگولاتور و کنتور گاز منازل و اماکن خودداري کنند.
کلانتريان خاطرنشان کرد: بر اساس اصول ايمني بايد شيرهاي مصرفي داخلي منازل تا زمان وصل مجدد گاز و تحويل آن توسط ماموران پست امداد 194 به حالت بسته نگهداري شود.
بر اساس اين گزارش، استان خوزستان بيش از 960 هزار اشتراک گاز شهري، روستايي و صنعتي دارد که کلانشهر اهواز با بيش از 298 هزار مشترک شهري و 24 هزار مشترک روستايي بيشترين تعداد مشترکان را در استان دارد.
گفتني است، بر اساس اطلاع قبلي جريان گاز بخشي از شهرهاي خوزستان که به دليل تعميرات اضطراري از صبح روز يکشنبه قطع شده ، فردا دوشنبه وصل مي شود.
9931/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته باران در صفی آباد دزفول ۷۸.۲  و شهر حسینیه اندیمشک ۷۳.۸ میلی متر   بارید.

محمد سبزه زاری افزود: این میزان در شهر‌های شوشتر ۶۱.۴، گتوند ۵۰، بهبهان ۳۷.۱ و لالی ۲۵.۴ میلی متر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: در این مدت بارش باران در شهر‌های آغاجاری ۱۹.۹، هندیجان ۱۸.۳، اهواز ۱۵.۹، امیدیه ۱۴.۴ و بندر ماهشهر ۱۲ میلی متر بوده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بارش باران تا فردا در استان ادامه دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در چند شهر خراسان شمالی
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری