Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز،در این کارگاه آموزشی، اهداف پدافند غیرعامل و مجموعه اقدامات پیشگیرانه که لازم است اصناف و بازاریان در مقابل تهدیدات انجام دهند توسط مدرسین ارائه شد. همچنین در این کارگاه هر کدام از روسای اتحادیه های صنفی به بیان مسائل و مشکلات موجود و پیشنهادات لازم در زمینه پدافند غیر عامل پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور اصناف و تشکلهای صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه پدافند غیرعامل در حوزه اصناف و بازاریان گفت: آموزش پدافند غیرعامل در هر کدام از رسته های صنفی باید به صورت جد پیگیری و کلیه دستگاههای اجرایی در این راستا، اصناف و بازاریان را یاری و مساعدت کنند. عزیز محمدزاده اظهارداشت: با استناد به آمار سه میلیون واحد صنفی در کل کشور، پیشنهاد می شود تا سند راهبردی پدافند غیرعامل در زمانهای بحران برای استفاده از توان حداکثری اصناف و بازاریان تهیه و تدوین شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا