Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، دولت بریتانیا قصد دارد نوشیدن الکل را در فرودگاه‌های این کشور محدود کند.

 

وزارت کشور بریتانیا در حال تهیه طرحی پیشنهادی است که مجوز فروش نوشیدنی‌های الکلی در ترمینال فرودگاه‌ها را در ساعات خاصی ممنوع می‌کند.

 

در صورت اجرای این بخشنامه دولتی، رستوران‌ها و بارهای فرودگاه نخواهند توانست در ساعات اولیه صبح به مسافران و حتی خدمه پرواز نوشیدنی الکلی بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطوط هوایی پیش از این نسبت به مسافران مست و رفتارهای ناشی از نوشیدن الکل آنها که گاهی به دستگیری آنان منجر شده، شکایت کرده و خواستار توقف فروش الکل پیش از پرواز شده بودند.

 

صنعت هوایی بریتانیا در ماه سپتامبر نسبت به خسارات مالی ناشی از این موضوع هشدار داده و اعلام کرد که مسافران مست که باعث تاخیر در پرواز شوند با جریمه ۸۰ هزار پوندی روبرو خواهند شد.

 

در ماه گذشته یک پرواز خط هوایی رایان ایر به دلیل خطرناک بودن رفتار‌های یک مسافر مست مجبور به بازگشت به فرودگاه منچستر شد. این مسافر زن پس از فرود هواپیما توسط پلیس بازداشت شد.

 

اداره هواپیمایی بریتانیا می‌گوید که تنها در سال گذشته میلادی، ۴۱۷ مورد اختلال در پرواز به دلیل رفتارهای نامناسب مسافرانی که به دلیل نوشیدن الکل کنترل خود را از دست داده بودند، روی داده است.

 

با این حال دولت بریتانیا تلاش می کند که محموله های قاچاق مشروبات الکلی را وارد کشورمان کند تا با دسترس قرار دادن آن برای ایرانی ها کشور را با چالش افزایش جرایم روبرو کند.

 

طی سال های اخیر بریتانیا تلاش های بسیاری کرده است تا از مصرف مشروبات الکلی در این کشور بکاهد.

 

دین اسلام 14 قرن قبل دستور حرمت استفاده از مشروبات مست کننده را صادر کرده است و علم امروز بشر به تازگی دریافته است که تاثیرات مثبت مشروبات الکلی بقدری در برابر ضررهای آن ناچیز است که قابل مقایسه نیست و کنار گذاشتن کامل آن را توصیه می کند.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسلام یورونیوز یورو بریتانیا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • بنوش و بمیر!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت