Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@16:35:08 GMT

دستگیری افسر پلیس بی حیا +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۲۶۰۹

دستگیری افسر پلیس بی حیا +عکس

رکنا: یک افسرپلیس در شیکاگو به اتهام عکسبرداری غیرمجاز از زنان دستگیر شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، افسرپلیسی در شیکاگو به اتهام عکسبرداری و انتشار عکس های مستهجن از همخوابی های خود با زنان متاهل، مطلقه و روسپی دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، متهم که نامش اعلام نشده است بدون اجازه و به صورت غیرمجاز از زنان عکسبرداری و فیلمبرداری می کرد و در فضای مجازی به انتشار می گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم که خود افسرپلیس بود پس از این اتهام و دستگیری اش به زندان Prison منتقل شد تا دادگاه او به زودی برگزار شود. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این خواننده محبوب روزی مداح و قاری قرآن بود + جزییات اقدام عجیب خطیب مسجد الحرام بن سلمان را عصبانی کرد! خونسردی گوینده خبر هنگام زلزله سوژه رسانه‌ها شد! + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فضای مجازی زندان Prison اخبار حوادث پوشش اتهام عکس غیرمجاز دستگیر شد عکس ایران روزنامه دختر زن قتل فیلم رئیس جوان همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه  متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق های از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم و کابل‌های مسروقه قابل توجهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • (تصویر) دستگیری زنی که مرد مُرده را برای ضامن شدن به بانک آورده بود
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر