Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز ایران قدردانی و تشکر کرد.

 در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن قدردانی و تشکر از حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز ایران در تماشایی‌ترین تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» اعلام کرد؛  تـظاهـرات ۱۳ آبـان امسـال فـریـاد چهـل ســالۀ بـی اعتـمادی ملـت ایـران بر ســر آمـریـکا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تـظاهـرات ۱۳ آبـان رمی جمرات دیگری علیه شیطان بزرگ، امریکا بود. ۱۳ آبان و حضور مردمی همان ترجمان امروزی پیام راهبردی «هیهات منا الذله» حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود. فریادهای «هیهـات منـا الـذلـه» و «مـرگ بـر آمـریـکا» در یوم الله ۱۳ آبان در کران تا کران آسمان ایران طنین انداز شد که خود نشانی از شکست تحریم‌های یک جانبه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و نماد قدرت نرم و وحدت کلمه ملت و مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

از دریچۀ دوربین‌های خبری به وضوح شاهد بودیم، با اینکه ۱۳ آبان امسال، آغاز دور جدید تحریم‌های گسترده، یک جانبه و ظالمانۀ امریکا علیه مردم ایران بود، مردم با حضوری حماسی‌تر از سال‌های قبل، پرشورتر فریاد «مرگ بر امریکا» را سر داده و بر نیرنگ‌های امریکا پیام «مـرگ» بفرستند.

۱۳ آبان، امسال نشان خشم مقدس و انقلابی تعطیل ناپذیرایران ظلم ستیز از استکبار جهانی و «نـَـه بـزرگ» به امریکای دشمن شماره یک بشریت و سیلی محکمی علیه ترامپ رئیس جمهور ابله و دولتمردان دیکتاتورش بود.

مردم از همه قشر در یوم الله ۱۳ آبان آمده بودند تا قاب امپراطوری رسانه‌ای در دنیا را از حماسۀ حضور وحدت خود، حیرت زده کرده و به دشمنان قسم خوردۀ انقلاب همانان که تاب دیدن چهل سالگی انقلاب را نداشتند، پیامی روشن دهند. در مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان حسینیان زمان، علیه یزیدیان دوران شوریدند.

این تظاهرات بزرگ و سراسری ملت شجاع، استکبار ستیز و عاشورایی ایران حاوی پیام تاریخی به استکبار و مصداق اتم و سردمدار آن ـ آمریکای جنایتکار ـ در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت، کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که آماده می‌شود تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را به جشن بنشیند؛ بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این بیانیه؛ ضمن تشکر مجدد از ملت فهیم و لحظه شناس ایران، از تمامی مسؤولان، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان در سراسر کشور، اصحاب محتـرم رسـانه‌ها، جرایـد، مطبـوعات و خبـرگزاری هـا و به ویـژه رسـانـۀ ملـی که در آگاه سازی عمومی، روشنگری و اغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به نمایش در آوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان ملت بزرگ ایران اسلامی، نقش اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی می‌کند و به موجب این حضور ماندگار مردمی و تاریخی، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می‌ساید و بر دستان ملت قهرمان ایران به رسم ادب و احترام بوسه می‌زند.

کد خبر 4450080 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یوم الله 13 آبان مجلس شورای اسلامی ایران محمد جواد ظریف ایالات متحده آمریکا حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران اربعین 97 یوم الله 13 آبان اربعین حسینی اسحاق جهانگیری رای اعتماد علی لاریجانی سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم