Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: وزیر اطلاعات در جلسه امروز تاکید داشت که افراد دوتابعیتی حق اشتغال و تصدی مسئولیت در دستگاه‌های دولتی را ندارند.

به گزارش خبرگزای شبستان، «علی نجفی خوشرودی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز ۱۳ آبان این کمیسیون گفت: این جلسه با حضور وزیر اطلاعات برای پاسخ به سوالات حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، ابطحی نماینده خمینی‌شهر و ابوترابی نماینده نجف آباد توضیحاتی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: آقای علوی درباره اقدامات و عملکرد وزارت اطلاعات، این مطلب که به نقل از او منتشر شده مبنی بر اینکه نباید برخورد قهری با مفسدان ا قتصادی شود را تکذیب کرد و تاکید داشت که چنین اظهاراتی را مطرح نکرده است.

 

«نجفی» افزود: آقای علوی تاکید داشت که ایجاد آرامش برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت است. اظهارات او ناظر به آن دسته از فعالان اقتصادی است که در ایجاد اشتغال نقش برجسته‌ای دارند و به دلیل بدهی، دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند. به همین دلیل باید به آن‌ها کمک کرد تا امنیت اقتصادی به مخاطره نیفتد.

 

وی ادامه داد: وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسش نماینده درباره مدیران دوتابعیتی مجددا تاکید کرد که افراد دوتابعیتی وفق قانون حق اشتغال به کار و تصدی مسئولیت در دستگاه‌های دولتی را ندارند و وزارت اطلاعات افراد دوتابعیتی را در مسئولیت‌های دولتی نمی‌شناسد و چنانچه مصداقی وجود دارد نمایندگان سوال کننده آن را اعلام کنند. البته این محدودیت شامل اقامت و اشتغال افراد در بخش‌های دولتی نیست. در این باره قرار شد نمایندگان سوال کننده نظرات‌شان را درباره قانع شدن و یا نشدن از سوالات، اعلام کنند.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آقای پژمان‌فر نماینده مشهد نیز سوالی درباره ضرب و شتم یک طلبه مشهد پرسید که وزیر اطلاعات در پاسخ، گزارشی از شرح ماجرا و اقدامات انجام شده را ارائه کرد. قرار شد جلسات بررسی برگزار و ابعاد مساله پیگیری شود.

 

«نجفی» گفت: ‌آقای مطهری نماینده تهران نیز سوالی درباره علت بازداشت طولانی مدت متهمان محیط زیست بدون استفاده از وکیل را مطرح کرد که در پاسخ وزیر اطلاعات گزارشی از روند موضوع و اقدامات انجام شده و تقسیم وظایف ارگان‌های مختلف ارائه کرد اما در نهایت آقای مطهری از پاسخ قانع نشد./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان اربعین حسینی اربعین ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی پیاده روی اربعین آمریکا اردبیل وزیر آموزش و پرورش مدیران دو تابعیتی کمیسیون امنیت ملی مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است

 علی فکری امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در حاشیه آغاز به کار رسمی ششمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق، اظهار کرد: امروز در آغاز به کار این کمیسیون کمیته‌های مقدماتی به بررسی می‌پردازند تا طی امروز و فردا طرفین متون یادداشت تفاهم و اسنادی که دو کشور در سفر مقامات بلندپایه طرفین به امضا برسد، با یکدیگر نهایی کنند.

وی ادامه داد: صورتجلسه مذاکرات طرفین فردا بعد از ظهر در نشست صحن علنی کمیسیون مشترک بین وزیر اقتصاد ایران و وزیر تجارت عراق به امضا خواهد رسید.

فکری به کمیته‌های بررسی اشاره کرد و گفت: پنج کمیته شامل کمیته‌های انرژی، حمل و نقل، تجارت، صدور خدمات فنی و مهندسی و سرمایه گذاری و مالی و بانکی می‌شود.

وی در خصوص دستاورد‌های این کمیته تصریح کرد: اکنون ۱۰ سند از سمت ایران در دست مذاکره است و ۱۳ سند دیگر نیز آماده است که اگر دو کشور به تفاهم برسند این ۲۳ سند برای مذاکرات و امضای نهایی در جریان سفر مقامات عالی رتبه می‌تواند آماده شود.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: علاوه بر این اسناد، برخی از پروژه‌های ویژه از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی، متوازن سازی روابط اقتصادی بین دو کشور، سرمایه گذاری‌های مشترک بین دوطرف و رفع موانع تجاری چه حوزه مالی و بانکی و چه حوزه مقررات و قوانین وجود دارد را در این نشست پیش میبریم تا با تفاهم ایجاد شده، روابط دو کشور توسعه بیشتری نسبت به حال پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مُلک و مِلک مولود مانای معلم است
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • تاکید بر قرآن محوری و فهم کلام وحی در حج
  • گانتس: تا این لحظه پاسخ رسمی درباره توافق تبادل دریافت نکرده‌ایم
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم