Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان در بخشی از پیام آیت الله نورمفیدی آمده است :بار ديگر حضور افتخارآميز، به ياد ماندنی و دشمن شكن شما ولی نعمتان اصلی انقلاب، شكوه عزت، عظمت و اقتدار ايرانيان را در برابر ديدگان جهانيان به نمايش گذاشت.

بر خود لازم می دانیم از حضور پرشور شما در راهپیمایی یوم الله ١٣ آبان ، تشكر و قدرداني نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی استاندار هم حضور حماسی و یکپارچه مردم استان در راهپیمایی 13 آبان را نشانه بلوغ سیاسی آنها در 40 سالگی انقلاب دانست و از آحاد مردم استان به خاطر خلق این روز باشکوه تشکر کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آیت اله نورمفیدی استاندار گلستان قدردانی از حضور مردم 13 آبان نشانه بلوغ سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عتباتی با ارائه گزارش مختصری از اقدامات قضایی دادگستری استان گفت کار‌های بسیار خوبی در دستگاه قضایی استان انجام شده است که آثار و برکات خوبی هم برای استان داشته است که از آن جمله اقدامات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و تولید در استان است که بیش از ۳۰۰ مصوبه کاربردی و اجرایی به نغع تولید در این کمیته مصوب شده و ۴۴ واحد تولیدی مورد بازدید میدانی قرار گرفته و مشکلات حدود ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته طرح و اتخاذ تصمیم شده است.
رئیس کل دادگستری استان یکی از کار‌های ماندگار دادگستری استان را که برای اولین بار اتفاق افتاد برگزاری دوره‌های کارآموزی قضایی است که دوره اول به اتمام رسیده و دوره دوم هم با اخذ مجوز کار خود را آغاز خواهد کرد و مهمترین برکت این دوره‌ها تامین کادر قضایی مورد نیاز استان از محل این کارآموزان می‌باشد.
عتباتی به ارزیابی‌های قوه قضائیه از عملکرد استان هم اشاره و گفت این ارزیابی‌ها بسیار عالی بوده است.
وی به نگاه ویژه مدیریت قضایی استان به مقوله زندان هم اشاره و گفت مسولین در کنار مردم کار‌های بزرگ و کم نظیری را در بحث زندان‌های استان رقم زدند از آن جمله جذب کمک‌های مردمی برای ستاد دیه با کمک خیرین به میزان ۴۹ میلیارد تومان، سازش ۴۴ فقره پرونده قتل عمد، اشتغال حدود سه هزار نفر از زندانیان در کارگاه‌های داخل و خارج زندان که در استان حاصل شد.
مقام ارشد قضایی استان به حضور پررنگ مسولین قضایی در بین مردم هم اشاره و گفت ملاقات‌های مردمی علاوه بر داخل دادگستری در مساجد، مصلا‌ها و در ایام و فرصت‌های مختلف برگزار می‌شود و ارتباط با مردم همیشه در جریان است.
عتباتی با بیان اینکه ۴۴ بازدید از شهرستان‌ها و حوزه‌های قضائی استان در سال ۱۴۰۲ توسط مدیریت قضایی استان انجام شد بیان کرد این بازدید‌ها کمک می‌کند عملکرد‌ها به صورت مرتب رصد شود و مشکلات در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ تصمیم گردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه هم در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روز‌ی دادگستری استان گفت استان شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و پرونده‌های قضائی هم در آن خاص و حساس می‌باشند لذا کار برای کارکنان دستگاه قضایی سخت‌تر هست که نیازمند همت و تلاش مضاعف هست.
قریشی تاکید کرد آنچه که کار‌های سخت و سنگین را آسان می‌کند رضایت خداوند متعال است و اگر این توکل نباشد کار‌ها پیش نمی‌رود.

دیگر خبرها

  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • قدردانی آیت‌الله اعرافی از مسئولان قضایی خوزستان