Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

فاطمه راکعی، مشاور شهردار و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به فعالیت ۲۲مجموعه شهربانو در سطح محلات تهران گفت: بانوان و دختران نیمی از جمعیت شهر را تشکیل می دهند و سلامت جسم وروان آنها محور سلامت خانواده است.

وی افزود: برهمین اساس مدیریت شهری بهبود و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی بانوان تهرانی را در دستور کار قرار داده و مجموعه های شهربانو به عنوان مراکز مختص زنان  برای رفع نیازهای ضروری فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی آنها در یک محیط امن و سالم فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راکعی با بیان اینکه  خدمات در این مجموعه ها براساس  بررسی و شناخت نیاز بانوان پیش بینی شده و تلاش می شود بهترین خدمات با هزینه ی مناسب ارایه شود،گفت: فعالیت‌ مجموعه های شهربانو  براساس دیدگاه تخصصی در رفع نیاز فراغتی بانوان در نظر گرفته شده تا آنها بتوانند در یک محیط امن، سالم و کاملا زنانه نیازهای خود را در ایام فراغت رفع کنند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به اینکه کودکان نیزاز این مراکز سهم دارند،گفت: علاوه بر فضاهای ورزشی همچون سالن بدنسازی و استخر و فضاهای فراغتی، فرهنگی و آموزشی، خانه کودک و خانه اسباب بازی  نیز در این مجموعه ها طراحی شده و هم زمان با استفاده مادران از خدمات و برنامه ها، کودکان نیز از خدمات و ظرفیت های موجود بهره مند می شوند.

راکعی با اشاره به مراجعه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از زنان تهران به این مراکز در ۶ماهه نخست سال جاری گفت: بیشترین استقبال  مربوط به فضاهای ورزشی است. چنانکه براساس بررسی صورت گرفته، بیش از ۱۶۰هزار نفر به فضاهای ورزشی مراجعه کرده اند .

به گفته مشاور شهردار تهران، در۶ ماهه ی نخست سال جاری، بیش از ۱۳۰هزار نفر از خدمات فرهنگی و آموزشی این مجموعه ها استفاده کردند.

وی غنی سازی اوقات فراغت ، ایجاد نشاط و شادابی ، افزایش توانمندی و  تعاملات  اجتماعی زنان را از جمله اهداف مجموعه های شهربانو عنوان کرد و افزود: بر همین اساس، هم زمان با خدمات و برنامه های که به طور مستمر در حال اجراست، جشنواره های فرهنگی و ورزشی نیز در مناسبت های ملی و مذهبی در این مجموعه ها اجرا می شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری سلامت خانواده فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران کودکان کودکان زنان اوقات فراغت ارتقای سطح پایتخت زنان شهر تهران شهرداری تهران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، هادی حق‌بین گفت: این مجموعه ورزشی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود:مجموعه ورزشی امامزاده یحیی شامل ساختمانی ۲ طبقه با زیربنای ۳ هزارو ۷۰۰ مترمربع است.

وی گفت: عملیات اجرایی این طرح در زمینی به مساحت ۱۹۰۴ متر مربع آغاز شده که طبقه اول مجموعه شامل استخر و طبقه دوم بنا شامل سالنی برای ورزش‌های توپی خواهد بود.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، تجهیز کارگاه و ثبت سفارش آزمایشات جوش، پیچ و میلگرد انجام شده و اقداماتی از قبیل آرماتوربندی دیوار حائل ضلع شرقی، زنگ زدایی و اجرای پوشش ضد زنگ اسکلت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»