Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:03:46 GMT

18 هزار نوشت افزار در سیستان و بلوچستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۳۵۶۰

18 هزار نوشت افزار در سیستان و بلوچستان توزیع شد

به گزارش ایرنا دکتر شهاب الدین صابونچی یکشنبه شب در جمع جوانان هلال احمر شهرستان سراوان اظهار داشت: اصل اولیه و مشترک میان تمام کشورهای عضو نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بشر دوستی است.
وی افزود: ‌هلال احمر نهادی از جنس مردم برای مردم و با مردم است که هر کجا نیاز به کمک باشد وظیفه دارد حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: اجرای طرح «نذر آب» در سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین برنامه های این جمعیت بود وهدف از این برنامه رساندن صدای مردم به دستگاهها و بخش های مختلف جامعه است.
وی اظهار داشت: توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان نیازمند نیز در راستای ادامه برنامه طرح «نذرآب» و تکریم انسان هاست.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز گفت:‌ بیش از 50 درصد جمعیت این استان روستا نشین هستند که بیش از 20 است که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند.
رسول راشکی اظهار داشت: ‌شغل اکثر مردم در شمال سیستان و بلوچستان ماهیگیری، دامپروری و کشاورزی بود که خشکسالی های حدود 20 ساله خسارت های جبران ناپذیری وارد کرده است.
وی افزود: طرح نذر آب در سه محور معیشت، سلامت و تامین آب آشامیدنی در سیستان و بلوچستان در کمتر از 20 روز عملیاتی شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: توزیع 50 هزار سبد معیشتی، بهره مندی 44 هزار نفر از خدمات سلامت و بهره مندی 502 روستای از طرح نذر آب از جمله خدمات این جمعیت در استان بوده است.
وی اظهار داشت: ‌در مجموع بیش از 494 هزار و 88 نفر از طرح«نذرآب» بهره مند شدند.
به گزارش ایرنا 18 هزار بسته نوشت افزار کاملا ایرانی با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد تومان میان دانش آموزان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شد.
سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
7336**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی پاکستان جمعیت هلال احمر خشکسالی دانش آموزان سیستان و بلوچستان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد