Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یک طلافروشی در شیراز مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در این رابطه گفت: یکشنبه شب عده ای نقابدار با اسلحه گرم وارد طلافروشی در خیابان مشیرفاطمی شیراز شده و این مغازه را مورد سرقت Stealing قرار دادند.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: سارقان متواری شده اند و در حال حاضر طرح مهار برای دستگیری سارقان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آرزویی که محقق می شود / اعزام فضا نورد ایرانی به فضا امکان+ تصاویر و جزئیات فوری / برخورد دو هواپیما بر فراز آسمان / یک هواپیما سقوط کرد+ عکس غرق شدن مدیر یک شرکت معروف در منجلاب رسوایی های اخلاقی مرد زیتون فروش قربانی روابطه پنهانی زنش با مرد غریبه ای شد دستگیری افسر پلیس به خاطر سلفی های بی حیا با زنان +عکس آه حیوان های شکار شده دامن مرد شکارچی را گرفت / تیر خوردن این مرد توسط سگ خود شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرقت Stealing اخبار حوادث سرقت مسلحانه مسلحانه طلا فروشی طلافروشی شیراز عکس ایران روزنامه دختر زن قتل فیلم رئیس جوان همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت

سرهنگ عبدلی نسب گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از منزلی در یکی از محله‌های شهر جیرفت، بلافاصله موضوع تحت بررسی پلیس اگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با بررسی سرنخ‌ها و انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند که این متهم پس از رو به رو شدن با مستندات پلیس به سرقت مسلحانه طلا و جواهرات از منزل شهروند جیرفتی اعتراف کرد.

سرهنگ عبدلی نسب گفت: از این متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلیس زن در خیابان‌های تهران سال ۱۳۵۲ + عکس
  • شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح در سنندج
  • معرفی خانه های تاریخی ملاباشی و مشیر الملک
  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • سارقان مسلح در سنندج دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • جزئیات حمله روسیه به یک کارخانه تجهیزات زرهی اوکراینی
  • ارسال محموله کمک‌های مردمی از قم به سیستان و بلوچستان
  • حمله روسیه به کارگاه تعمیر ادوات نظامی در اوکراین
  • ۷ کشته در حمله افراد مسلح به یک پاسگاه در مرز پاکستان + عکس و جزئیات