Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@16:47:23 GMT

ابراهیم کیانپور 3 نفر را از مرگ حتمی نجات داد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۴۱۸۳

رکنا: مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان گفت : اهدا کبد و کلیه‌های بیمار مرگ مغزی به سه بیمار نیازمند پیوند عضو عمر دوباره‌ای بخشید.

مریم خلیفه سلطانی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان اظهار کرد : ابراهیم کیان پور ۴۴ساله ساکن اصفهان بر اثر حادثه Incident کار، دچار مرگ مغزی شد و در بیمارستان گلدیس شاهین شهر بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از صحبت با اعضای خانواده این بیمار مرگ مغزی در خصوص پیوند اعضا ، با رضایت کامل آنان ، وی از بیمارستان گلدیس شاهین شهر به مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان منتقل شد و پس از مراحل مربوط به تأیید مرگ مغزی ، تحت عمل جراحی برداشت اعضا قرار گرفت و عمر دوباره‌ای به سه بیمار نیازمند پیوند عضو بخشید.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان با بیان اینکه در اقدامی خداپسندانه کبد و کلیه‌های مرد۲۴ ساله اصفهانی که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند عضو اهدا شد ، تصریح کرد : کلیه‌های ابراهیم کیان پور در اصفهان به دو بیمار نیازمند به پیوند کلیه که از نارسایی کلیه در رنج بودند ، اهدا شد و با اهدای کبد وی در مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان به بیماری نیازمند کبد ، حیاتی دوباره بخشیده شد.

وی با بیان اینکه در گذشته بیماران برای پیوند کبد به استان های تهران و فارس سفر می کردند اما امروز استان اصفهان در پیوند کبد توانمند شده و دیگر نیازی به اعزام بیماران برای پیوند به استان های مجاور نیست ، عنوان کرد: دهمین عمل موفقیت آمیز جراحی پیوند کبد در سال جاری را دکتر بهنام صانعی فوق تخصص پیوند کبد و مجاری صفراوی در اتاق عمل الکتیو مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان انجام داد.

خلیفه سلطانی با بیان این نکته که این مورد ، سی و سومین مورد اهداء عضو در سال جاری اصفهان بوده است ، تصریح کرد: زندگی بدون کبد یعنی مرگ و باید توجه داشت طبق آمار هر دقیقه یک نفر به لیست انتظار پیوند اضافه می شود و در هر دو ساعت یک بیمار نیازمند به پیوند جان خود را از دست می دهد و این در حالی است که خداوند با دادن فرصت به برخی افراد برای بخشیدن حیات دوباره به این بیماران لذت شیرین بخشش را نصیب آنان می‌کند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آرزویی که محقق می شود / اعزام فضا نورد ایرانی به فضا امکان+ تصاویر و جزئیات فوری / برخورد دو هواپیما بر فراز آسمان / یک هواپیما سقوط کرد+ عکس غرق شدن مدیر یک شرکت معروف در منجلاب رسوایی های اخلاقی مرد زیتون فروش قربانی روابطه پنهانی زنش با مرد غریبه ای شد دستگیری افسر پلیس به خاطر سلفی های بی حیا با زنان +عکس آه حیوان های شکار شده دامن مرد شکارچی را گرفت / تیر خوردن این مرد توسط سگ خود شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident سفر موفقیت اخبار حوادث اصفهان بیمار نجات مرگ مغزی مرگ حتمی عکس ایران روزنامه دختر زن فیلم قتل جوان همسرش رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هفتاد و نهمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد "عسل باوفا"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان دکتر شیخ مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه این شهر زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های این کودک مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به بانوی جوان ۱۹ ساله ساکن نیشابور و پسر نوجوان ۱۳ ساله از مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند اهدا و پیوند شد.

وی گفت: کبد زنده یاد با وفا در بیمارستان منتصریه به بانوی ۴۵ ساله ساکن تایباد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: قرنیه‌های این کودک خردسال مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • آمار پایین اهدای عضو در کشور
  • اعضای جوان مرگ مغزی نیشابوری به چهار بیمار جان بخشید
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان