Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه سفرای نروژ و سوئد و کاردار دانمارک را به وزارت امور خارجه دعوت و مواضع کشورمان در ارتباط با حادثه تروریستی اهواز را تبیین کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان،سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد: در پی اقدام اخیر تروریستی در اهواز و اعتراض شدید کشورمان به دانمارک، سوئد، نروژ و هلند، و با توجه به اتهامات اخیر به جمهوری اسلامی ایران در فرانسه و دانمارک که با دسیسه چینی رژیم صهیونیستی و طراحی سناریو‌های ناشیانه صورت گرفت، دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه سفرای نروژ و سوئد و کاردار دانمارک در تهران را به وزارت امور خارجه دعوت و ضمن تبیین مواضع کشورمان در ارتباط با حادثه تروریستی اهواز و رد اتهامات رژیم صهیونیستی، بر وظیفه این کشور‌ها در مقابله با تروریسم و غیرقابل قبول بودن پناه دادن به کسانی که رسما مسئولیت عملیات تروریستی اهواز را پذیرفته اند تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: در این دیدار‌ها همچنین آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری‌های جامع و گسترده از جمله در حوزه‌های امنیتی با کشور‌های مزبور و انجام تحقیقات مشترک به منظور کشف واقعیات اعلام گردید. آمادگی جهت همکاری مشترک برای شناسایی عوامل تروریستی که در اروپا مامن پیدا کرده اند، پیش از این در دیدار آشنایی سفیر هلند با معاون سیاسی وزارت امور خارجه و در گفتگو‌های تلفنی دو روز گذشته وزیر خارجه کشورمان با وزرای خارجه آلمان، فرانسه، نروژ، سوئد و دانمارک مورد تاکید قرار گرفته بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت امور خارجه تروریستی عملیات تروریستی اهواز رد اتهامات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد