Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا- مديرکل اروپاي وزارت امور خارجه در ديداربا سفراي کشورهاي اروپايي از اعلام آمادگي ايران براي همکاري همه جانبه با کشورهاي اروپايي به منظور مقابله با تروريستم خبر داد.

به گزارش يکشنبه شب ايرنا به نقل از اداره کل ديپلماسي رسانه اي وزارت امور خارجه، سخنگوي وزارت امور خارجه اعلام کرد: در پي اقدام اخير تروريستي در اهواز و اعتراض شديد کشورمان به دانمارک، سوئد، نروژ و هلند و با توجه به اتهامات اخير به جمهوري اسلامي ايران در فرانسه و دانمارک که با دسيسه چيني رژيم صهيونيستي و طراحي سناريوهاي ناشيانه صورت گرفت، دستيار وزير امور خارجه و مديرکل اروپاي وزارت امور خارجه سفراي نروژ و سوئد و کاردار دانمارک در تهران را به وزارت امور خارجه دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش در اين ديدار دستيار وزير امور خارجه و مديرکل اروپاي وزارت امور خارجه با تبيين مواضع کشورمان در ارتباط با حادثه تروريستي اهواز و رد اتهامات رژيم صهيونيستي، بر وظيفه اين کشورها در مقابله با تروريسم و غيرقابل قبول بودن پناه دادن به کساني که رسما مسئوليت عمليات تروريستي اهواز را پذيرفته اند، تاکيد کرد.
بهرام قاسمي سخنگوي وزارت خارجه در اين باره گفت: در اين ديدارها همچنين آمادگي ايران براي همکاري هاي جامع و گسترده از جمله در حوزه هاي امنيتي با کشورهاي مزبور و انجام تحقيقات مشترک به منظور کشف واقعيات اعلام شد.
وي افزود: پيش از اين و در ديدار آشنايي سفير هلند با معاون سياسي وزارت امور خارجه، گفت وگوهاي تلفني دو روز گذشته وزير خارجه کشورمان با وزراي خارجه آلمان، فرانسه، نروژ، سوئد و دانمارک، آمادگي جهت همکاري مشترک براي شناسايي عوامل تروريستي که در اروپا مامن پيدا کرده اند، مورد تاکيد قرار گرفته بود.
شبک**1983**1708
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم

وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که واشنگتن همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی برای ایجاد شفافیت بیشتر در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ایران دارد.

به گزارش ایسنا، مالوری استوارت، دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحاتی در این باره گفت: ما همکاری نزدیکی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب افزایش شفافیت داشته و به همکاری بیشتر با این سازمان برای تضمین عدم وجود تخطی در توانایی‌های هسته‌ای داریم.


استوارت تاکید کرد که وزارت خارجه آمریکا از تمامی تلاش‌های آژانس اتمی در راستای شفاف‌سازی در رابطه با سوتفاهم‌ها و بی‌اعتمادی‌های پیش آمده در نتیجه عدم وجود شفافیت لازم در ایران حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود