Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@14:14:06 GMT

حمایت جالب این مرد از سگ های خیابانی + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۴۳۱۴

حمایت جالب این مرد از سگ های خیابانی + عکس

رکنا: مرد مکزیکی برای نگهداری از سگ های ولگرد دست به اقدام جالبی زد.

حیوانات یکی از موجوداتی هستند که همانند انسان ها دارای حق زندگی بر روی کره زمین را دارند و از این رو باید این حقوق را محترم دانست و به آنها و محیط زندگی آنها آسیب نرسانیم چرا که آنها به هیچ وجه علاقه ای به آسیب زدن به ما را ندارند و این ما هستیم که با آزار و اذیت آنها خطراتی به قیمت جان خود می خریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینوجود تعداد کمی از انسان های کره زمین چنین تصوری نسبت به حقوق حیوانات دارند و از آنها در تمامی اتفاقات حمایت می کنند و از آسیب رسیدن به آنها بسیار ناراحت می شوند. اما در مقابل تعداد زیادی از انسان ها هستند که برای رسیدن به منافع خود حاضر به آسیب رساندن و از بین بردن حیوانات هستند که این کاملا در تناقض با حیوانات می باشد.

اما یکی از حیواناتی که امروزه می توان میزان زیادی ظلم به آنها را در صفحات مجازی و رسانه های مختلف مشاهده کرد، سگ ها هستند که از گذشته بسیار دور به همراه انسان ها بودهاند و در زمینه های مختلف به بشر کمک کرده اند. با این وجود برخی از انسان هایی که حامی حقوق حیوانات هستند، برای اینکه میزان محبت و علاقه خود را به حیوانات اثبات کنند حاضر به از دست دادن تمام زندگی خود هستند!

آقای " ادگاردو پرروس زونیگا " 48 ساله از مکزیک، از زمانیکه(2013) خانه خود را جالیسکو مکزیک ترک کرد، شروع به دنبال کردن علاقه خود نمود. جالب است بدانید وی از سال 2013 تاکنون موفق به مراقبت از بیش از 400 سگ شده است. وی با استفاده از 3 چرخه خود، در طی 5 سالی که از خانه خود دور شده است به بیش از 14 استان متفاوت مکزیک سفر کرده است و در این سفرهایش به سگ های ولگرد و دور از عاطفه خدمت رسانی کرده است.

امداد رسانی مرد مکزیکی به سگ های خیابانی به 3 چرخ ساده

وی حتی از سگ هایی که قابل درمان نیز نبوده اند، نگهداری و مراقبت کرده است و به نحوی می توان این گونه گفت که وی تنها یک هدف در سر داشته که آن هم نجات و بهبودی سگ های خیابانی بیمار بوده است.

از طرفی تعداد زیادی از انسان ها نیز به او کمک می کنند تا بتواند به خوبی انجام وظیفه کند و از حیوانات بیمار نگهداری نماید. همچنین ادگاردو این گونه گفت:" هرگز برای انجام دادن کار خوب دیر نشده است و اشتباهات گذشته ما مهم نیستند! من حتی غذا یا دارو نداشته باشم، سعی می کنم تا با استفاده از عشق و محبت ورزیدن به سگ های خیابانی آنها را بهبود دهم".

همان گونه که گفته شد ادگاردو تمام سفرهای خود را به کمک 3 چرخه ساده خود سفر کرده است و بر روی مواد غذایی و دارویی مورد نیاز حیوانات را حمل می کند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد زیتون فروش قربانی روابطه پنهانی زنش با مرد غریبه ای شد غرق شدن مدیر یک شرکت معروف در منجلاب رسوایی های اخلاقی دانشجوی فراری به هند گریخته است+ عکس دستگیری افسر پلیس به خاطر سلفی های بی حیا با زنان +عکس آرزویی که محقق می شود / اعزام فضا نورد ایرانی به فضا امکان+ تصاویر و جزئیات فوری / برخورد دو هواپیما بر فراز آسمان / یک هواپیما سقوط کرد+ عکس آه حیوان های شکار شده دامن مرد شکارچی را گرفت / تیر خوردن این مرد توسط سگ خود شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حقوق حیوانات سفر غذا سفر سگ عکس مرد خیابانی مکزیکی عکس ایران روزنامه دختر زن فیلم قتل جوان همسرش رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟

جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر وقتی داشت درباره ساخت ورزشگاه در پایتخت حرف می‌زد از این گفت که اگر بودجه لازم برای ساخت این ورزشگاه نیست راستش را به مردم بگویید.

او مثالی هم زد و گفت: «مثلا من توانایی خرید خودروی بهتری را ندارم و خب، چون نمی‌توانم هزینه اش را بدهم همین سمندی که دارم را سوار می‌شوم. درباره ساخت ورزشگاه هم شفاف با مردم حرف بزنید.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • گوزن سفید
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند