Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون همگانی درباره دریافت هزینه برگزاری مسابقات کراس فیت گفت: مبلغ جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقات از هزینه‌های دریافتی بیشتر بود. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

علی مجدآرا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی را در سراسر کشور برگزار کردیم و بیش از 4000 برنامه ورزشی در سطح استان‌ها برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه پیاده روی خانوادگی در سراسر ایران برگزار شد که تعدادی از آنها پخش زنده تلویزیونی داشتند.

وی افزود: فدراسیون همگانی برنامه محور است. سند توسعه ورزش همگانی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده است. بر همین اساس برنامه‌های این فدراسیون طراحی شده و تمام تلاش ما این خواهد بود که جامعه‌ای شاداب و بانشاط داشته باشیم. در این خصوص 50 درصد مردم ایران زیر نظر ورزش همگانی هستند.

رئیس فدراسیون همگانی ادامه داد: برای رشد و توسعه ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه از نظرات و تجربیات مختلف اساتید دانشگاهی و نخبگان علوم ورزشی بهره برده‌ایم. در تهیه برخی از برنامه‌های خود نیز از تجربیات بین المللی به خصوص حوزه اسکاندیناوی استفاده کرده‌ایم.

مجدآرا تصریح کرد: برای اینکه ببینیم تا چه حد در اجرای طرح‌های خود موفق بوده‌ و چند درصد از برنامه‌های تدوین شده را اجرا کرده‌ایم بررسی‌های آماری را در سطح جامعه داشته‌ایم. براساس آمارهای به دست آمده خوشبختانه در برخی از موارد از برنامه‌های درنظر گرفته شده جلو هستیم.

وی اظهار داشت: برای توسعه ورزش همگانی در سراسر کشور و برطرف کردن نیازهای حرکتی مردان و زنان به هیئت‌های استانی کمک کرده و مبلغ 60 میلیون تومان به هیئت‌های استانی اختصاص داده‌ایم. بسته ها و وسایل مورد نیاز این هیئت‌ها را نیز تامین کرده‌ایم.

رئیس فدراسیون همگانی عنوان کرد: دوره‌های تعالی معنوی را در ورزش طراحی کردیم. مدرسان ورزش همگانی تحت نظر اساتید حوزه علمیه قم آموزش می‌بینند تا به این شکل در بعد فرهنگی نیز فعالیت‌های خود را دنبال کنیم. با توجه  به برنامه‌هایی که درحوزه ورزش همگانی صورت گرفته می‌توان گفت ایران به عنوان کشور پیشرو در ورزش همگانی است.

مجدآرا در کنار توضیح عملکرد فدراسیون همگانی در خصوص برگزار مسابقات قهرمانی کراس فیت گفت: این رقابت‌ها در چند مرحله برگزار و مسابقات مرحله به مرحله سپری شد و به خوبی به پایان رسید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا مبلغ صد هزار تومان از ورزشکان حاضر در این رقابت‌ها دریافت شده است، اظهار داشت: این مقدار دریافت نشده است. هزینه‌های دریافت شده برای تهیه غذا و لباس و مسائل جانبی این رقابت‌ها بوده است. این نکته را هم باید یادآوری کنم که جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقات از مبالغ دریافتی بسیار بیشتر بوده است.

رئیس فدراسیون همگانی به حضور همزمان سهراب آزاد در کمیته کراس فیت و ریاست انجمن سپک تاکرا اشاره و عنوان کرد: سهراب آزاد به تازگی مسئولیت کمیته کراس فیت را برعهده گرفته و احتمال دارد به حوزه همگانی بیاید. کراس فیت کمیته است و به نظر نمی‌رسد مشکلی برای حضور در این کمیته داشته باشد.

مجدآرا درباره موضوع بازنشستگی‌اش به تسنیم گفت: از این بابت مشکلی ندارم و سه سال تا زمان بازنشستگی‌ام باقی مانده است.

انتهای پیام/

R7870/P1015135/S3,33/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی

رئیس فدراسیون جهانی کوراش از وزیر ورزش به سبب حمایت در راستای برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش پوریا ولی قدردانی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حیدر فرمان رئیس فدراسیون جهانی کوراش طی نامه‌ای به کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان؛ از وی به سبب حمایت از کوراش و برگزاری مسابقات جام پوریا ولی تشکر و قدردانی کرد.

فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین




در متن نامه حیدر فرمان خطاب به کیومرث‌ هاشمی آمده است:

«جناب آقای دکتر کیومرث هاشمی
وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

امیدوارم حال شما خوب باشد، می‌خواهم صمیمانه از حمایت‌های ارزشمند شما از مسابقات بین‌المللی پوریای ولی در اسفراین ایران تشکر کنم. تعهد پایدار شما به ترویج ورزش و ایجاد فرصت برای ورزشکاران نه تنها الهام بخش بوده، بلکه تغییرات مثبت و قابل توجهی در زندگی این ورزشکاران ایجاد کرده است، که گواهی بر رهبری تأثیرگذار شما است.

مدیریت فوق العاده شما نقش اساسی در تضمین موفقیت چشمگیر این مسابقه قهرمانی ایفا کرده است. این یک بستر جهانی برای نشان دادن استعدادهای ورزشکاران ما فراهم کرده و فدراسیون بین‌المللی کوراش واقعاً از این بابت سپاسگزار است.

یک بار دیگر از تعهد شما نسبت به ورزش تشکر می‌کنم. رهبری مستمر شما باعث تاثیر مثبت می‌شود و ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری در مسابقات بعدی قهرمانی کوراش بزرگسالان آسیا در ایران در ماه ژوئن 2024 هستیم.

در پایان جا دارد از جناب آقای دکتر امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی ایران بابت سختکوشی و زمانی که نسبت به این رویداد تاریخی صرف کردند، تشکر کنم. از استاندار خراسان شمالی جناب آقای دکتر حسین نژاد و مدیر کل ورزش استان خراسان شمالی جناب آقای دکتر شاکری بابت ایجاد امکانات مناسب در مکان تاریخی زینل خان تشکر و قدردانی می‌نماییم.

امیدوارم پوریای ولی تبدیل به یک رویداد سالانه شود که هر ساله بهترین بازیکنان کوراش در سراسر جهان را جذب کند.

با احترام
حیدر فرمان
رئیس فدراسیون جهانی کوراش»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه