Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@21:50:28 GMT

بلاتکلیفی استعفای دبیر فدراسیون شطرنج

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۴۷۷۱

دبیر فدراسیون شطرنج که چندی پیش استعفای خود را به رییس فدراسیون ارائه کرده بود هنوز نامه موافقت با استعفایش را دریافت نکرده است. آفتاب‌‌نیوز : شهره بیات در گفت و گو با ایسنا در مورد موضوع استعفای خود از پست دبیری فدراسیون شطرنج اظهار کرد: از روزی که استعفا دادم دیگر به عنوان کارمند به فدراسیون نرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط رئیس فدراسیون دو بار خواست که با هم صحبت کنیم. من هم به فدراسیون رفتم و در نهایت به نتیجه ای نرسیدیم. پهلوان زاده هیچ پاسخی روی استعفایم به من اعلام نکرد و در آخرین دیدار از او خواستم که نامه موافقت با استعفایم را به من بدهند، اما تا آن لحظه امتناع کردند. من از برخی خبرگزاری ها خواندم که رییس فدراسیون با استعفایم موافقت کرده است.
دبیر مستعفی فدراسیون شطرنج در ادامه گفت: در حال حاضر نایب سرداور مسابقات قهرمانی بانوان جهان در خانتی مانسیسک روسیه هستم. من اولین ایرانی هستم که در رشته شطرنج توانسته به عنوان نایب سرداور مسابقات قهرمانی جهان انتخاب شود. در المپیاد جهانی شطرنج هم می توانستم نماینده کشورم باشم ولی در نهایت به دعوت فدراسیون شطرنج گرجستان در مسابقات حضور پیدا کردم.
بیات خاطرنشان کرد: در آخرین کنگره فدراسیون جهانی در باتومی به عنوان داور بین المللی A انتخاب شدم. من اولین و تنها بانوی آسیایی هستم که به درجه A رسیدم. این خبر توسط توئیتر المپیاد جهانی منتشر شد و بعد از آن حتی فدراسیون انگلیس از این خبر به عنوان یک موفقیت برای شطرنج بانوان جهان یاد کرد. نایب رییس های فیده و نمایندگان فدراسیون های بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، انگلیس، نروژ، لهستان، دانمارک، ژاپن،... و همچنین پولگار قهرمان اسبق زنان جهان و رییس کمیسیون بانوان فیده  برایم پیام تبریک فرستادند. اما از فدراسیون شطرنج ایران نه خبری منتشر شد و نه تبریکی.

کد خبر: ۵۵۴۸۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی

در حالی که چندی پیش حمله به داور و ورود برخی افراد به تشک با چاقو در حین برگزاری مسابقات نونهالان مازندران، رقابت‎‌ها را با تنش زیادی مواجه کرد، جنجال‌سازان آن مسابقه در رقابت‌های انتخابی نونهالان در تهران نیز دیده شده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته تسنیم؛ رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور از روز گذشته (13 اردیبهشت) در سالن هفت تیر تهران در جریان است و امشب (جمعه) به پایان خواهد رسید و عکس‌ها حکایت از آن دارد که افراد جنجال‌ساز در مسابقات داخلی استان مازندران نیز در سالن حضور دارند.

چندی پیش رقابتی انتخابی در سطح نونهالان استان مازندران در ایزدشهر به انجام رسید که در حین مبارزه کشتی‌گیران نونهال دو شهرستان بهشهر و نوشهر، اعضای خانواده یکی از کشتی‌گیران در پی اعتراض به قضاوت داوری به تشک ورود کرده و سمت داور حمله‌ور شده و به شدت داور را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

فیلم این درگیری در فضای مجازی نیز منتشر شده و فردی در فیلم‌ها حضور داشت که با سلاح سرد (چاقو) به تشک حمله برده است.

صابر آتش‌پیکر داور درجه دو بین‌المللی کشتی کشورمان که از سوی این افراد مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته بود، همان وقت به تسنیم خبر داد که به دستگاه قضایی شکایت کرده است.

هیئت کشتی مازندران نیز تاکید داشت که با عوامل این اتفاق که کشتی نونهالان استانی را به جنجال کشیده‌اند، برخورد خواهد کرد.

با این وجود، در حین برگزاری مسابقات کشوری نونهالان، همان افراد درگیر و جنجال‌ساز در سالن رویت شده‌اند که مشخصا هنوز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

دیگر خبرها

  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است