Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیش از این گفته شد که هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازی Red Read Redemption 2 به دلیل گستردگی داستان و وسعت نقشه دارای حجم بالا و قابل ملاحظه‌ای است.

حال گزارش‌های جدید به گیم‌پلی عنوان جدید راک‌استار پرداخته‌اند؛ بر این اساس به پایان بردن داستان اصلی RDR2 نیاز به صرف وقت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر به عنوان یک گیمر بخواهید فقط روی داستان بازی و اتمام آن تمرکز کنید و وظیفه‌ها و ماموریت‌های فرعی را نادیده بگیرید، طبق اعلام شرکت راک‌استار به طور تقریبی ۴۵ تا ۵۰ ساعت فقط برای پرداخت به داستان اصلی بازی زمان نیاز است.

البته مدت زمان بازی برای هر فرد متفاوت است پس به این ترتیب باید انتظار داشت زمان نسبتا زیاد و قابل ملاحظه‌ای صرف اتمام این بازی شود و اگر شما بخواهید به تمام ماموریت‌های داستانی RDR2 نیز بپردازید، بازی طولانی و در عین حال فوق العاده‌ای را پیش رو خواهید داشت. با این وجود به دلیل فضای باز، جذاب و متنوع، دنیای RDR2، تجربه آن توسط گیمر به هیچ عنوان خسته کننده و تکراری به نظر نمیرسد بلکه قطعا بار دیگر شاهد خلق اثری فوق‌العاده در بین بازی ‌های جهان باز هستیم.

کارکتر اصلی بازی Red dead redemption 2 ،آرتور موگان یکی از اعضای گروه خلافکار van der linde gang است و با توجه به تریلر‌های پخش شده شخصیتی خشن و قانون‌شکن و در عین حال منطقی دارد که در حال سفر به مرزهای آمریکا برای گریز از قانون است. در طی این سفر پر‌ماجرا آرتور با شخصیت‌های جدید و آشنا که در بین آن‌ها قهرمان نسخه قبل بازی یعنی John marston نیز حضور دارد، روبه‌رو خواهد شد که قطعا این اتفاق خاطرات زیادی را برای طرفداران زنده خواهد کرد.

در این بازی کارکتر بیش از ۵۰ نوع اسلحه مختلف در اختیار دارد که هر کدام از آنها دارای قابلیت بالا بردن کارایی و ارتقاء در عملکرد و ظاهر هستند. گفتنی است؛ عنوان Red Dead Redemption 2 با حجم قابل توجه 100 گیگابایتی، در روز 26 اکتبر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد.

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد

انتهای پیام/

عنوان Red Dead Redemption 2 چه مقدار طول می‌کشد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن

سیل در دوبی/ رویترز یک دباغی هزار ساله در مراکش که به چرم ها رنگ می زند./ گتی ایمجز جشن های سال نو ایزدی ها در دهوک عراق و سوریه/ خبرگزاری فرانسه جشن "شوالید" در بین قوم "هراری" اتبوپی که پس از 6 روز روزه داری آغاز می شود./ خبرگزاری فرانسه توزیع غذا بین آوارگان جنگی در " دیر البلح" نوار غزه/ نورفوتو بردن اسب به میدان مسابقه/ انگلیس/ PA بازی حساس فوتبال تیم اسپانیایی "بارسا" با تیم فرانسوی "پاری سن ژرمن" در شهر بارسلونا اسپانیا. نتیجه این بازی با باخت 4 بر 1 به نفع تیم فرانسوی شد./ رویترز بیرون بردن یک تابلوی نقاشی قدیمی از ساختمان در حال سوختن بازار سهام در شهر کپنهاگ دانمارک/ رویترز نیایش زنان هندو در کرانه رود "براهماپوترا" در "گواهاتی" هند/ خبرگزاری فرانسه ببرهای سوماترایی باغ وحش شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا/ یو اس ای تودی ساحل "دیر البلح" در نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه جو بایدن در جریان سفر انتخاباتی خود به ایالت پنسیلوانیا آمریکا در حال خرید غذا از یک سوپر مارکت بمپ بنزین در شهر "پیتسبورگ"/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند

دیگر خبرها

  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • «پایان باز» نباید به یک مُد مخرب تبدیل شود
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • ساعت دقیق بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا