Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار محمدرضا نقدی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مصلای امام خمینی (ره) کرج اظهار داشت: اتحاد و همدلی ملت نیز موجب صلح و آرامش در جهان می‌شود.


وی ادامه داد: دین مبین اسلام همه بشریت را به صلح و آرامش دعوت می‌کند و اگر کسی به دنبال صلح و آرامش در جهان است باید با عامل اصلی کشتار و فساد مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار نقدی با اشاره به اینکه ذات رژیم آمریکا مبارزه با بشریت است، خاطرنشان شد: این رژیم تا کنون فقط ۶۰ حمله نظامی به کشور‌ها داشته است.

وی بیان داشت: همچنین آمریکا تاکنون ۶۲ کودتاه مانند کودتای ۲۸ مرداد ایران را نیز رهبری کرده و تمام جنگ‌ها مستقیم و غیر مستقیم دخالت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر جای دنیا دیکتاتوری وجود دارد، حامی آن آمریکا است، یادآورشد: تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در ایران نشان داد که توطئه ملی برای انحراف انقلاب و براندازی آن نیز از سوی آمریکا وجود داشته است.

وی بیان داشت: اکنون جنگ روانی، اعلام نارضایتی‌های مردم در ایران توسط رسانه‌های غربی و ... بیانگر استمرار دشمنی آمریکا با ملت ایران است.

نقدی گفت: رئیس جمهوری آمریکا عنوان می‌کند که با ملت ایران دوست است و با حکومت مشکل دارد در حالی که این گفته دورغ و فریبکارانه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: ملت ایران هر ساله شعار مرگ بر آمریکا را در ۱۳ آبان کوبنده‌تر از سال قبل سر می‌دهد، زیرا رژیم آمریکا تلاش می‌کند به انقلاب و نظام این ملت که هزاران شهید برای استقلال، آزادی، امنیت و آرامش آن تقدیم شده، ضربه بزند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: برخی می‌گویند باید با آمریکای تبهکار سازش کنیم و کوتاه بیاییم تا تحریم نشویم و آسیب نبینیم.

وی ادامه داد: در پاسخ به این افراد باید متذکر شد که همه در مذاکره با آمریکا عهد شکنی را دیدیم پس باید درس گرفت و راه را آنگونه که امام خمینی (ره) برایمان مشخص کرده و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارد، طی کرد.

نقدی گفت: امروز ملت ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مهر باطل به این تفکر می‌زند، چون در این ۴۰ سال مشخص شد که چگونه آمریکای جنایتکار را به زیر کشیدیم و آن را سرکوب کردیم.

وی یادآورشد: آمریکا خود را یک کشور پر قدرت در دنیا می‌بیند، اما تمام خواسته هایش سرکوب می‌شود و حتی رئیس جمهوری آمریکا جرات ندارد در جمع مردم انگلستان حاضر شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: رئیس جمهوری آمریکا هر جا قدم می‌گذارد با موج اعتراض‌ها مواجه است و خود می‌داند که اگر بین مردم کشور‌ها حضور یابد زیر دست و پای معترضان کشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیدارگری ملت ایران دنیا را بیدار کرد، گفت: امروز مردم جهان به ریش این رئیس‌جمهور می‌خندند و او را مسخره می‌کنند.

نقدی بیان داشت: کشور ابر قدرت آمریکا که میلیارد‌ها دلار ذخایر داشت اکنون هزاران میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و در حال ورشکستگی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی هر روز در مبارزه با استکبار پیشرفت می‌کند و آمریکا شکست می‌خورد و این شکست هر روز ادامه دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مبارزه با آمریکا غیرت و دین ما محفوظ است و از نظر مالی هیچ ضرری نمی‌کنیم.

وی ا. دامه داد: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته دستاورد‌های بزرگی مانند پرتاب ماهواره، دانش هسته‌ای، نانو فناوری، تجهیزات پیشرفته نظامی و صد‌ها موفقیت دیگر داشته است و هر روز با عزت‌تر از گذشته می‌شود.

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان استان البرز در میان شعار‌های کوبنده قشر‌های مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با شور و حال خاصی برگزار شد.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه هشت ماده‌ای یوم الله ۱۳ آبان قرائت شد و راهپیمایی کنندگان با ذکر الله اکبر بند بند آن را تائید کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ایران امروز کشوری پیشرفته است / تهدیدها و تحریم‌ها ملت ایران را متوقف نکرده است
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فناور است
  • رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته و فن‌آور است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند