Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال کاشیما می ‌رود.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال کاشیما می ‌‌‌‌رود.

با توافق فدارسیون قرار شده شهاب مظفری و بهنام بانی اجرای ویژه‌ای در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و مذاکرات اولیه با این دو انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود بخشی از این کنسرت به دلیل حضور تماشاچیان غیر ایرانی به زبان انگلیسی برگزار می شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کشف جسد تکه تکه شده زن 38 ساله در سطل زباله / حسن انگیزه را نگفت +عکس لحظه حمله مار به یک مرد + تصویر تجاوز به پریسا و نوعروس جوان در ویلای خارج از شهر مشهد سلاخی همسر و دختر کوچولو با 80 ضربه چاقو ! / در مشهد رخ داد بلای شومی که بر سر زن جوان آمریکایی در سرویس بهداشتی هواپیما آمد این عروس و داماد برای زندگی کردن احتیاج به مترجم دو زبانه داشتند + عکس ناظم مدرسه موبایل دانش آموزان را در وسط حیاط با چکش شکست! + فیلم پنهانی سوزاندن چربی شکمی با نسخه جوش شیرینی 23 روز تجاوز وحشیانه به دختر 5 و 18 ساله اصفهانی / مرد بیرحم همانند صدام است + عکس دختر 23 ساله تهرانی جوانی به نام بهنام را در خانه مجردی اش کشت دستگیری بانکدار آذربایجانی و همسر ولخرجش + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ادویه خوش اخلاقی به بازار آمد زیبا عزیزی دختر ایرانی برترین زن روستایی جهان شد / سازمان ملل معرفی کرد + عکس پیدا شدن اسکلت حسن صباح در الموت !

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پرسپولیس آزادی ایرانی انگلیسی کنسرت خواننده معروف عکس ایران زن قتل شهرستان فیلم جوان رئیس دختر پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود