Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شهردار منطقه 20 به هوشمندسازي در نظارت فعاليتهاي حوزه خدمات شهري و بسترسازي لازم براي تحقق اين امر در آينده اي نزديک تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا از تهران، فرهاد افشار گفت: براي کنترل و نظارت در فعاليتهاي اجرايي حوزه خدمات شهري و نگهداشت شهر در آينده نزديک نرم افزاري طراحي مي شود تا کليه فعاليتها بدون حضور عوامل نظارتي قابل رصد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشار با تاکيد بر نوآوري در نظارت و کنترل اقدامات نگهداشت شهر گفت: با هوشمندسازي، ديگر نيازي به حضور عوامل نظارتي در شهر نيست و کليه فعاليتها از جمله ساعات جمع آوري زباله، ساعات حضور ماشين آلات و کارگران و ... رصد مي شود.
وي افزود: امروزه به دليل تغيير عادات شهري شهروندان شاهد حضور گسترده مردم در برنامه هاي شبانه و رونق کسب و کار در ساعات پاياني شب هستيم و به اجراي طرحهاي نو در برنامه هاي مديريت شهر نيازمنديم.
وي پيشنهاد کرد: با نصب دوربين هاي ترافيکي در برخي معابر اصلي با همکاري پليس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافيک منطقه 20 و استفاده از عوامل 137 و يگان حفاظت در ساعات شب تا صبح مي توان فعاليتهاي غيرقانوني از جمله کنترل تخلفات ساختماني  و تخليه خاک و نخاله و مصالح غيرقانوني را کنترل و پيگيري کرد.
افشار اظهار داشت: تمامي فعاليتهاي اجرايي در شهر بايد به منظور رفاه حال شهروندان و افزايش حس تعلق آنان به شهر و محل زندگي خود انجام شود تا آنان نيز در حفظ و نگهداري شهر احساس مسئوليت کنند.
شهردار منطقه 20 در پايان گفت: به منظور اجراي درست و دقيق فعاليتهاي پيمانکاران نياز به يک ساختار سازماني است تا گزارش مستمر فعاليتها ارائه و کنترل شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظارت حوزه خدمات شهري منطقه20 هوشمند مي شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از کنترل و نظارت بر یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری این استان در قالب ۱۷۲ مانور ،طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

تیمورباقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ ،تعداد یک هزار و ۸۹۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل باری و مسافری طی ۱۷۲ مانور توسط این اداره کل مورد کنترل و نظارت قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد ،یک هزار و ۱۳ دستگاه کامیون، ۷۳۱ دستگاه اتوبوس و ۱۵۱ دستگاه سواری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان باری و مسافری توسط این اداره‌کل با همکاری  پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

باقری با بیان اینکه در بحث کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی و صورت وضعیت در دستورکار قرار دارد ادامه داد: در بخش ناوگان باری هم اقداماتی از قبیل کنترل اسناد حمل(بارنامه)، بررسی فرار بار، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل مدارک هویتی راننده و ناوگان، کنترل کالاهای بدون بارنامه و کنترل تناژ بار و کرایه حمل انجام می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی‌ تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ ،۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است