Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در گروه نخست مرحله دوم مسابقات فوتبال ساحلی زیرگروه قهرمانی کشور، تیم‌های شهید نوروزی چلیچه از استان چهارمحال و بختیاری، شهید شرفی فردوس از خراسان جنوبی و تیم‌های شهدای بابلسر و شهروند فرح آباد از مازندران به صورت دوره‌ای در ساحل فرح آباد ساری به دیدار هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان سه روز رقابت، تیم‌های شهروند فرح آباد ساری، شهید نوروزی چلیچه و شهدای بابلسر با دو برد و یک باخت، ۶ امتیازی شدند، ولی تیم‌های شهروند فرح آباد ساری، شهید نوروزی چلیچه به خاطر تفاضل گل بهتر به ترتیب با کسب عنوان‌های اول و دوم گروه به مرحله پایانی رقابت‌ها راه یافتند. تیم خوب شهدای بابلسر هم به دلیل یک گل زده کمتر با وجود شایستگی از صعود بازماند.

در روز پایانی تیم شهروند فرح آباد موفق به کسب پیروزی ۷ بر ۱ برابر تیم شهید شرفی فردوس شد و به عنوان صدرنشین به جمع چهار تیم برتر صعود کرد، اما تیم شهدای بابلسر علیرغم پیروزی ۵ بر ۴ برابر تیم شهید نوروزی چلیچه از صعود بازماند.

انتهای پیام/آ

صعود شهروند فرح آباد به جمع چهار تیم فوتبال ساحلی زیرگروه کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید از پروژه طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد، دستور تامین منابع مورد نیاز و تکمیل این پروژه را صادر کرد تا با تسریع در ساخت، تا پایان سال تکمیل و بهره برداری از ۵۹ تخت این پروژه انجام شود. 
 
وزیر بهداشت نیز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان، بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد را افتتاح و از نصب یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری در این مرکز ابراز خرسندی کرد.

 عین اللهی با اشاره به پذیرش بیماران حوادث رانندگی در بیمارستان شهدای یافت آباد گفت: یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های MRI کشور امروز در جنوب غرب تهران افتتاح شد تا دسترسی مردم و بیماران به این خدمات افزایش یابد و نیازی به مراجعه به سایر مراکز درمانی در سطح شهر نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع دستگاه‌های پیشرفته و سرمایه‌ای پزشکی در دولت مردمی در سراسر کشور، از تداوم تامین این دستگاه‌ها برای افزایش دسترسی مردم به خدمات درمانی و تصویربرداری در سال جاری و سال آینده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری