Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی گفت: در شهرستان مریوان و در شهر کانی دینار تاکنون ۳۲ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۲۶ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از چهار هزار و ۲۰۰ انشعاب آب و بیش از چهار هزار و ۱۰۰ فقره انشعاب فاضلاب، احداث یک مخزن هزار مترمکعبی و حفاری و تجهیز یک حلقه چاه با دبی ۳۲ لیتر در ثانیه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:همچنین در شهرستان بانه و از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر آرمرده به آبفا کردستان تاکنون ۹ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۵۰۰ متر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب، احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی سه لیتر در ثانیه اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان ادامه داد: در شهر بوئین بانه نیز تاکنون بیش از ۱۱ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، حدود ۵۰۰ متر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۴۰۰ فقره انشعاب آب، احداث یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰ لیتر در ثانیه، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و تهیه و نصب یک سیستم تصفیه اجرا شده است.

محمدی یادآور شد: در شهر کانی سور هم تاکنون ۱۰ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۵۰۰ متر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری بیش از ۳۳۰ فقره انشعاب آب، احداث یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی سه لیتر در ثانیه اجرا شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وهوا اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار کرد: در جهت ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب گیری از خط موجود صورت گرفت. 

او افزود: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای شهروندان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است