Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت‎الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با حضور در دادگستری شهرستان سلطانیه ضمن بازدید از شعب دادگاه‎ها گفت: قطعاً با وجود نیرو‌های توانمند و کار جهادی روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع خواهد شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با امام جمعه سلطانیه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های ائمه جمعه از دستگاه قضایی استان زنجان گفت: آرامش و امنیت جامعه در گرو وحدت و همدلی است، همه مسولین باید برای خدمت صادقانه به مردم اتحاد و همدلی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در ادامه گفت: مدیران و مسولان بایستی از ایجاد چالش در مجموعه‌ها اجتناب کنند چرا که این موضوع سبب ایجاد اختلافات می شود و در این راستا دفاتر ائمه جمعه مهمترین محل برای رفع این مسائل و مشکلات است.


رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن مهم و موثر شمردن استفاده از مدیریت اسلامی در مدیریت سازمان‌ها و همچنین تاکید بر کار گروهی اظهار داشت: با استفاده از مدیریت اسلامی در مدیریت مجموعه‌ها که تاکید بر کار‌های جمعی دارد، اقدامات خوب و با برکت در کار جمعی است در غیر اینصورت کار فردی و سلیقه‌ای منتج به نتیجه نخواهد شد.


در این دیدار امام جمعه شهر سلطانیه نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس کل دادگستری استان معاونین در شهر سلطانیه گفت: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین مسولین شهرستان وجود دارد که نتیجه این ارتباط و تعامل منجر به حل مسائل و مشکلات مردم خواهد شد.

در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در دادگستری شهرستان سلطانیه ضمن بازدید از شعب دادگاهها، با کارکنان قضایی و اداری دادگستری دیدار کرد.


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مسولین و کلیه کارکنان دادگستری این شهرستان گفت: اکثردرخواست‌ها و انتقادات حوزه‌های قضایی استان یکسان است که ان شاالله تلاش برای رفع این درخواست‌ها انجام خواهد پذیرفت.


وی در ادامه افزود: دادگستری شهرستان سلطانیه از نیرو‌های خوب، توانمند و با ایمان برای خدمت به مردم برخوردار است.


حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: توزیع امکانات رفاهی و اداری در کلیه حوزه‌ها و حتی در دورترین نقطه بایستی به صورت عادلانه صورت بگیرد و به هیچ عنوان در توزیع امکانات و خدمات هیچ گونه تبعیضی نباید صورت بگیرد.


رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: در این حوزه قضایی رسیدگی به پرونده‌ها و حل مسائل و مشکلات مردم نیازمند یک کار جهادی است که قطعاً با وجود این نیرو‌های توانمند و کار جهادی روند رسیدگی به پرونده‌ها تسریع خواهد شد.


در این دیدار صالحی رئیس دادگستری شهر سلطانیه، عربلو دادستان سلطانیه و جمعی از کارکنان به نمایندگی به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری زنجان صادقی نیارکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رستمی گفت: علاقمندان می‌توانند بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۸ از موزه تاریخ طبیعی زنجان بازدید کنند.

رئیس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان ضمن دعوت از عموم مردم جهت بازدید از موزه تاریخ طبیعی، افزود: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای جاده تبریز، پارک جنگلی ارم واقع شده و نمونه تاکسیدرمی گونه‌های مختلف جانوری کشور در آنجا نگهداری می‌شود.

موزه تاریخ طبیعی زنجان که از لحاظ ساختمان و طبقه بندی نمونه‌های جانوری و گیاهی و نوع گونه‌های جمع آوری شده یکی از موزه‌های طبیعی در خور توجه در سطح کشور است و با اقداماتی که انجام گرفته در این مرکز بیش از ۵۸ نمونه از پستانداران، ۱۰۳ نمونه از پرندگان، ۲۶ نمونه از خزندگان، ۱۷ نمونه انواع ماهیان و ۱۲۰ نمونه از حشرات مختلف جمع آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است.

در این موزه، نمونه‌های نادر گیاهی، جانوری و کانی استان زنجان جمع آوری و به صورت نمایشگاهی که نمایانگر اکو سیستم متنوع استان است، طراحی و ارایه شده است.

از گونه‌های موجود در موزه تاریخ طبیعی زنجان می‌توان به ۱۵ گونه گیاهی، ۳۸ گونه فسیل بی مهرگان، بیش از ۳۰ گونه فسیل گیاهان، ۷۶ گونه سنگ و کانی، ۱۹ گونه اسکلت و بالغ بر ۵۵ گونه از سایر بندپایان اشاره کرد.

در موزه تاریخ طبیعی زنجان غرفه‌هایی که نمایانگر اکوسیستم‌های متنوع استان است طراحی و به صورت بسیار زیبایی مجسم شده و همچنین نمودی از غار‌های آهکی و تشکیلات استالاگیت و استالاگمیت استان به نمایش گذاشته شده است.

موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان به منظور حفظ و در معرض نمایش گذاشتن گونه‌های جانوری و گیاهی، سنگواره‌ها و نمونه‌هایی از برخی کانی‌ها و سنگ‌های معدنی موجود در استان، در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد.

دوم اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی زمین پاک و سه تا ۹ اردیبهشت ماه به عنوان هفته زمین پاک نامگذاری شده است.

شعار هفته زمین پاک در سال ۱۴۰۳ " مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" است.

دیگر خبرها

  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری