Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- شاگردان گوارديولا با ارائه يک بازي زيبا به پيروزي پر گل رسيدند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در يکي از ديدار هاي مهم اين هفته فوتبال ليگ برتر انگليس، دو تيم فوتبال منچسترسيتي و ساوتهمپتون در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و شاگردان پپ به راحتي اين بازي را بردند. سيتيزين ها 6 بر 1 به پيروزي رسيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان دقايق نخست سيتي روي اشتباه بازيکنان حريف به گل نخست رسيد و اين آغاز تراژدي نيمه اول براي ساوتهمپتون بود. چند دقيقه بعد اين تيم به گل دوم هم رسيد و ديگر جريان بازي کاملا عوض شد. بين گل دو و سوم سيتي نيز آگوئرو يک فرصت طلايي گل زني را از دست داد، و مک کارتي به خوبي توپ او را سيو کرد. بازي تا دقيقه 30 متعادل تر دنبال شد و پس از گل ساوتهمپتون نيز همين روند بر بازي حاکم بود و هر دو تيم موقعيت هايي داشتند. قبل از شنيدن سوت پايان نيمه نيز سيتي گل چهارم را زد تا تقريبا کار تيم حريف يک سره شود.
طبق انتظار مهمان بازي را در نيمه دوم هجومي آغاز گرفت و اينگز دروازه ادرسون را در همان 5 دقيقه اول با خطر مواجه کرد. دقايقي بعد خود او دوباره يک فرصت خوب را از دست داد. سپس لروس سانه يا يک شوت سهمگين به تيرک دروازه، پاسخ مناسبي به شوت هاي اينگز داد. وقتي دقيقه 70 رسيد بازي 5 بر 1 به سود سيتي بود. در ده دقيقه پاياني نيز، کيفيت بازي بسيار بالا بود و هم سيتي و هم ساوتهمپتون موقعيت هايي براي زدن گل داشتند و سيتي موفق به زدن گل شد و در نهايت بازي با حساب 6 بر 1 به پايان رسيد.

دو تيم چلسي و کريستال پالاس در چارچوب هفته يازدهم ليگ برتر به مصاف يک ديگر رفتند که در پايان چلسي با نتيجه 3-1 به پيروزي رسيد. چلسي بازي را خوب شروع کرد و پالاس را تحت فشار قرار داده بود. آبي پوشان لندني مانند هميشه با پاس هاي کوتاه به دنبال رسيدن به دروازه حريف بودند. اولين موقعيت بازي توسط پدرو و ضربه کم جان او راه به جايي پيدا نکرد. پس از آن شوت بارکلي با اصابت به بازيکن پالاس، مي رفت که وارد دروازه شود اما عکس العمل به موقع از هنسي مانع از آن شد. پالاس در اين دقايق بسيار فشرده و بسته بازي مي کرد. مکس ماير در چند صحنه براي چلسي خطرساز شد که بازيکنان چلسي هوشيار عمل کردند. سرانجام چلسي در دقيقه 32 توسط آلوارو موراتا به گل رسيد. پس از آن ويليان نيز توپ را وارد دروازه حريف کرد که اين گل توسط داور به دليل آفسايد، مردود اعلام شد. در اواخر نيمه اول چلسي به دنبال گل بعدي خود بود که بازي دفاعي پالاس، مانع حرکت آبي پوشان مي شد. در آخر نيمه اول اين ديدار با نتيجه 1-0 به سود چلسي خاتمه يافت.
با شروع نيمه دوم، ناهماهنگي هاي بين بازيکنان چلسي باعث مي شد تا نتوانند به دروازه کريستال پالاس نزديک شوند. استفاده نکردن از همين فرصت ها باز شد تا کريستال پالاس توسط اندروس تاونسند به گل برسد. اين گل، اولين شوت در چارچوب کريستال پالاس در طول بازي بود. سانتر آزپيليکوئتا با ضربه سر موراتا ادامه يافت که هنسي به خوبي توپ را به بيرون فرستاد. پالاس هجومي تر بازي مي کرد و ضربه ماير در اختيار کپا قرار گرفت. ادن هازارد و متئو کواچيچ به جاي ويليان و راس بارکلي وارد بازي شدند. موراتا گل دوم خود را نيز در دقيقه 65 به ثمر رساند. بلافاصله پس از آن، پدرو براي بار سوم دروازه پالاس را باز کرد. پالاس پس از دريافت گل سوم، سراسميه بازي مي کرد و چلسي بازي را در اختيار خود داشت. شوت کواچيچ با اصابت به بازيکنان پالاس به کرنر رفت. پاس در عمق پدرو براي موراتا، اين بازيکن را در موقعيت تک به تک قرار داد که دخالت بازيکنان پالاس مانع از هتريک شد. مهاجم اسپانيايي باز هم فرصت هتريک را داشت که ضربه چيپ او را هنسي در اختيار گرفت. در ادامه چلسي روند بازي را حفظ کرد و با نتيجه 3-1 از سد کريستال پالاس گذشت. با اين پيروزي، مائوريتزيو ساري به اولين سرمربي تاريخ ليگ برتر تبديل شد که در فصل اول حضور خود در اين رقابت ها، در 11 بازي نخست، شکستي را تجربه نکرده است.

ميلان در شبي که کاملا استحقاق پيروزي را داشت، با گل ثانيه هاي پاياني رومانيولي، به پيروزي رسيد. آن ها دوباره به رتبه چهارم رسيدند. اودينزه با هدايت ولاسکو کنترل بازي را در اختيار دارد. ميلان اکنون پيش کشيده و کم کم سبک بازي خود را ديکته مي کند. ارسال لاکسالت که با شوت هيگواين نزديک بود به گل تبديل شود، اما اودينزه خوش شانسي آورد. دوناروما شوت پوستو را دفع کرد. آن ها مي دانند نقطه ضعف ميلان در دروازه است و سعي در ارسال شوت دارند. چه موقعيتي که به گل تبديل نشد! آه و افسوس سوسو. سانتر زيباي رودريگز از مقابل پاي هيگواين عبور کرد. باکايوکو واقعا موثر بازي کرده است. هيگواين احساس ناراحت مي کند و گتوزو بايد شکرگذار باشد که مشکلي جدي نبود. سوسو از ميان دو بازيکن به راحتي عبور مي کند، اما سمير او را متوقف مي کند تا کارت زرد دريافت کند. شليک محکم سوسو را موسو به کرنر مي فرستد. باز هم کرنر. زاپاتا با خطاي خشن لازانيا که صورتش را لگد کرد، نقش بر زمين شده است، اما داور هيچ سوتي نزد! اودينزه خشن بازي مي کند. از ابتداي بازي هدف آن ها ظاهرا مصدوم کردن بازيکنان ميلان بود و اين اتفاق با مصدوم شدن هيگواين رخ داد.
کاستيخو وارد زمين شد. اودينزه براي بازي کردن وارد زمين نشده است. موسو شوت کوترونه را گرفت. اين موقعيت بايد گل مي شد. 3 دقيقه وقت اضافه. در همين ابتداي نيمه دوم باز هم اودينزه شانس مي آورد. ميلان کاملا حمله مي کند. اودينزه بازي را بسته است. شوت کاستيخو دوباره با واکنش عجيب موسو به کرنر مي رود. کرنر دوباره. حرکت زيباي کاستيخو و حيف و صد حيف که سوسو اين موقعيت عالي را به گل تبديل نکرد! صحنه مشکوک به پنالتي که داور از اين هم چشم پوشي کرد! واقعا صحنه عجيبي بود. پوستو که از ابتداي بازي دائم در حال خطا کردن بود، تازه کارت زرد دريافت کرد! تعويض عجيب و بوريني به جاي لاکسالت به زمين مي آيد. ماندراگورا پايش را تا چانه کسيه بالا برد و ضربه زد، اما داور بازهم مهربان بود! و دوباره موسو ناجي دروازه اودينزه شد. کاستيخو موقعيت صددرصد گلزني را از دست مي دهد. بازيکنان اودينزه تقريبا 10 دقيقه از زمان بازي را با مصدوميت هاي خود گرفته اند. پنج دقيقه وقت اضافه. اخراج نويتيک! کار غيراخلاقي بازيکنان اودينزه به اوج مي رسد.گل براي ميلان در ثانيه هاي پاياني به ثمر مي رسد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سيتي چلسي ميلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان