Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مواکب شهرستان دزفول گفت: با گذشت چند روز از اربعین حسینی همچنان موکب شهرستان دزفول در مرز چذابه خدمت‌رسانی می‌کند. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ استانها خوزستان نظرات

سیدعزیزالله پژوهیده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: موکب  شهرستان دزفول که به عنوان آخرین موکب، 10 آبان ماه جمع‌آوری شده بود صبح روز 11 آبان بنا به درخواست عتبات جهت طبخ و توزیع سه وعده غذا در مرز چذابه به خاطر بازگشت زائران اقدام به خدمت‌رسانی مجدد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مواکب شهرستان دزفول با بیان اینکه طبق تعهد اخلاقی که داده شده تا زمانی که نیاز باشد طبخ و توزیع غذا انجام می‌شود، افزود: با توجه به دو طوفانی که به فاصله زمانی کم در مرز چذابه رخ داد، موکب دزفول در طوفان اول 50 درصد تخریب شد که با همت و تلاش شبانه روزی دوستان مجدد راه‌اندازی شد.

وی در ادامه گفت: شدت طوفان دوم  به قدری بود که خسارات زیادی در پی داشت و استراحتگاه خواهران و برادران به شدت تخریب و به ناچار جمع‌آوری شد اما ایستگاه‌های صلواتی، آشپزخانه و کار طبخ غذا  ادامه پیدا کرد و در حال حاضر با همت شهرستان و بخش مرکزی  روزانه بین 500 تا 700 پرس غذا توزیع می‌شود.

پژوهیده افزود: از زمان استقرار موکب روزهای اول  300 پرس غذا طبخ می‌شد که در روزهای پنجشنبه و جمعه با ورود زائران و بازدیدکنندگان کار طبخ و توزیع  به 1700 پرس غذا ­‌رسید.

وی با بیان اینکه 7 ایستگاه صلواتی  مستقر در مرز چذابه  خدمت می‌کردند، گفت: خدا را شاکریم باتوجه به طوفان‌های سهمگینی که بوجود آمد توانستیم  این  وظیفه خطیر را با کمک شهرستان دزفول و  نیز دوستان در بخش‌های مختلف شهرستان و همچنین  با همکاری کلیه نهادها انجام بدهیم.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید اسماعیل علوی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی و تأمین به موقع تغذیه مورد نیاز گیاه، اظهار کرد: از ابتدای فصل کشت برنج تاکنون 725 تن انواع کودهای یارانه‌ای به شالیکاران شهرستان ساری توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه توزیع تا پایان فصل زراعی کشت محصول برنج با صدور حواله الکترونیک توسط مروجین هشت مرکز جهاد کشاورزی و از طریق 32 شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش به کشاورزان ادامه دارد، تصریح کرد: کودهای توزیع شده شامل 145 تن کود ازته، 290 تن فسفاته و 290 تن پتاسه و مابقی کودهای سولفات روی، کود بیولوژیک و آلی است. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: هدف تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است که با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان شالیکار در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده پاسخگو باشیم.

 

علوی با اشاره به حضور میدانی و مستمر تیم بازرسین این شهرستان برای پایش توزیع کود، تصریح کرد: عملیات توزیع کود تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی بطور مستمر رصد شده و علاوه بر آن با برقراری ارتباط مستقیم تلفنی با کشاورزان وضعیت توزیع کود مورد نیاز آن‌ها پایش می‌شود.

دیگر خبرها

  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • برگزاری کارگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغالزایی ویژه کانون‌های مساجد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها