Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@04:10:26 GMT

چه کسی جای فردوسی پور را در ۹۰ می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۸۶۹۵۴

پخش برنامه ۹۰ بدون حضور عادل فردوسی پور مثل غذای بی نمک است و کاربران فضای مجازی هرگز شایعه جانشینی یک گوینده خبرورزشی را در برنامه ۹۰ باور نکردند. آفتاب‌‌نیوز : پس از مناقشه مدیر شبکه ۳ با تهیه کننده برنامه، ۹۰ دو هفته به محاق رفت و یک هفته نیز به احترام شب عزاداری پخش نشد.

در این مدت، منهای یک پست پر از سوال و ابهام از رضا رشیدپور مجری برنامه «حالا خورشید» که تلاش کرده بود میان فردوسی پور و مدیر شبکه «آتش بس» ایجاد کند هیچ خبری در این باره منتشر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تا دوشنبه شب این هفته فاصله ای نداریم و از حالا تا زمانی که برنامه ۹۰ قاعدتا باید روی آنتن برود رسما اعلام نشده این برنامه چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد؛ آیا ۹۰ پخش خواهد شد؟

 اگر پاسخ مثبت است مجری آن چه کسی است؟ ۹۰ با اجرای عادل فردوسی پور روی آنتن خواهد رفت؟

پخش برنامه ۹۰ بدون حضور عادل فردوسی پور مثل غذای بی نمک است و کاربران فضای مجازی هرگز شایعه جانشینی یک گوینده خبرورزشی را در برنامه ۹۰ باور نکردند؛ در صدا و سیما بعید می دانیم کسی بر سر این که به صندلی فردوسی پور در برنامه ۹۰ تکیه بزند ریسک کند؛ این گونه بر این برنامه و آقای جانشین چه خواهد گذشت؟

نزدیک ترین و مطمئن ترین فردی که می توانست در این باره شفاف سازی کند خود فردوسی پور است. عادل اما ترجیح داده سکوت کند؛ او جواب نمی دهد و همه چیز را به سکوت می گذراند.

روابط عمومی شبکه ۳ همچنان سکوت کرده و خبرها ضد و نقیض است. عده ای می گویند عادل فردوسی پور فردا شب روی آنتن است، بعضی ها نعل وارونه می زنند و حرف های دیگری دارند.

ظاهرا برای این که از پخش ۹۰ با اجرای فردوسی پور به صورت دقیق مطلع شویم باید تا فردا شب صبر کنیم. به هر خبری نمی شود اطمنیان کرد اما احتمالا حق با آنهایی است که می گویند دوشنبه شب این هفته عادل با ۹۰ روی آنتن است..


اقتصادنیوز
کد خبر: ۵۵۴۸۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مدیر شبکه 3 برنامه نود عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فیلم، عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است. 

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. 

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم